Windows Herinstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tot nu toe nog geen tijd gehad om te formatteren. Ik ben het van plan komende week te doen. Ik was wat aan het googlen er nog over. Gewoon kijken hoe het nou precies moest, en toen kwam ik overal tegen dat je die drivers alleen nodig hebt als je twee of meer schijven in RAID hebt staan. Hoe zit dat nou?

Oja, wat ik mij ook afvroeg, sluit een schone windows ook in normale tijd af? Nu doet hij er +-3minuten over vanaf het moment dat er staat: 'Windows wordt afgesloten'.

voor je sata schijven zal je op xp de drivers nodig hebben vermoed ik echter...
voor raid zal je dan nog een aantal extra's moeten installeren voor je moederbord

windows zal na een schone installatie wel in een normale tijd afsluiten :P
+- 3 minuten nadat erop komt dat windows wordt afgesloten is al erg lang vind ik :shocked:
dat zal wel verholpen worden :P

nee maar dat je ff verder hielp.

ik was ff poosje niet online geweest

ahja zo :P

er zijn zoveel mensen die even niet online komen...
daarvoor moet je geen dank u zeggen omdat je even niet hebt kunnen helpen, al is het wel vriendelijk ;):D

Ik lees het net pas, dan bedank ik jullie beide maar!

Dus als ik het goed begrijp heb je voor alle SATA-schijven drivers nodig, maar als je ze in RAID hebt staan, nog meer?

Ik lees het net pas, dan bedank ik jullie beide maar!

Dus als ik het goed begrijp heb je voor alle SATA-schijven drivers nodig, maar als je ze in RAID hebt staan, nog meer?

onder xp heb je inderdaad sata drivers nodig omdat xp deze niet standaard herkent.

Voor Raid zal je nog extra drivers nodig hebben maar dat is voor jou niet van toepassing.
Niet dat ik dan ook veel van RAID afweet :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan