Vraag voor nieuwe CPU

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze kaart zou ik terug sturen.
Centjes apart leggen, en samen met het geld van je verjaardag een leuke upgrade kit kopen.

Dan ben je de eerst 2 jaar weer onder de pannen.

wat een gedoe alemaal :confused:
moet ik de videokaart ook nog terug sturen pff...
ik denk dat ik het dan maar gewoon zo laat dan maar geen cod4 tenzij het anders kan want vind het niet echt leuk voor me ouders die hebben zowat alles voor me betaald en dan moet ik het terug sturen...

ok dan doe ik dat maar dan hoef ik toch niet weer een nieuwe videokaart he?
En als ik het geld heb wat moet ik dan alemaal kopen kan iemand me even een lijstje maken.:thumb:

als je echt door wilt probeer dan die kaart alsnog terug te sturen..

en je moet niks.

je kunt ook zeggen dat je met games je eisen een beetje bijsteld

wat een gedoe alemaal :confused:
moet ik de videokaart ook nog terug sturen pff...
ik denk dat ik het dan maar gewoon zo laat dan maar geen cod4 tenzij het anders kan want vind het niet echt leuk voor me ouders die hebben zowat alles voor me betaald en dan moet ik het terug sturen...

Dan laat je ze ff dit topic lezen. :cool:

Dit bewijst maar weer eens dat je niet zomaar een aankoop moet doen, zonder dat je al teveel verstand van zaken hebt, of niet goed ingelicht bent.

Als je de videokaart niet terug wilt sturen, dan is dat aan jou. Als je echt per se COD4 wilt spelen, dan wacht je even, en koop je gewoon in 1x, zoals al gezegt is, een goede upgrade kit.

Op advies had ik deze videokaart gekregen maarja aleen maar voor COD 4 ga ik niet me hele systeem zowat vernieuwen met die nieuwe videokaart is het ook wel goed derest van me games kan ik er makelijk mee spelen ik kijk in de toekomst nog wel verder of ik dan een upgrade kit doe maar voorlopig laat ik het maar zo dan zonder COD 4
Echt bedankt voor al jullie hulp maar helaas laat ik het er maar zo bij :thumb:

zie antw patrickt

en heb ff hier op hoes gekeken.
cod1 en 2 zou speelbaar zijn(minrec)

en voor zover ik jou deze kaart heb aangeraden in een ander topic van je.
daat sta ik nog wel achter.
een betere kaart zou overkill geweest zijn in je pc

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan