branden van een dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
thanks maar uh wat een wir war is dat branden....kopen in de winkel is een stuk eenvoudiger :cool:

Het heeft ook nederlandse taal dus het is makkelijk te begrijpen

Als Vision Express is gestart,
klik links op DVD maken,
vervolgens op DVD video,
dan klik je rechts op Video bestanden toevoegen,
dan klik je rechtsonder op Volgende.

Hierna klik je alle vensters door (zijn voor gevorderden om leuke dingen mee te doen : menu's maken etc. etc.) Popups klik je weg door op volgende / Ok of op sluiten te klikken.

Tenslotte kom je in een scherm waar je kunt kiezen waar de film naartoe weggeschreven moet worden. Klik daar op een hardddisk (+map) en vervolgens gaat Nero aan de gang.

Eenmaal gereed, (kan lang duren) open je de normale Nero en brand je de map Video_ts naar DVD weg.

ik ga he4t straks even rustig bekijken want moet nu zo weg maar................
even nog een vraag...dat converteren met dat avi dvd burner was dus NIET goed ? :confused:

ik ga he4t straks even rustig bekijken want moet nu zo weg maar................
even nog een vraag...dat converteren met dat avi dvd burner was dus NIET goed ? :confused:
Geen idee, ik ken het programma niet. Ik werk altijd met Vision Express en da's nog nooit mislukt.

Hoe een .ISO bestand te behandelen -> Klik

Dit is een voor beginners hopeloze link.
Als je nu toch Nero gaat gebruiken, ga dan liever naar:
http://www.weethet.nl/dutch/cdrw_usingnero_iso.php

Of volg dit schema, als je Nero 6 of later hebt:
- start Nero Burning Rom;
- klik alle eventuele kleine vensters weg;
- klik op Recorder (bovenin het scherm);
- open de iso-file die je wilt branden;
- in het scherm "Burn Compilation" vink je de vakjes "Write" en "Finalize CD" aan;
- klik op de knop "Burn", rechtsboven in het scherm "Burn Compilation";
Klaar.

Laatst bewerkt:
Ik vind jullie hulp zo super lief alleen ik begrijp er alleen steeds minder van ipv meer. Ik ben hele erg blond dat weet ik en het ligt niet aan jullie maar aan mij.
Ik lees zo veel verschillende dingen, zp veel verschillende programma's en weet ik veel. Ik weet gewoon niet meer wat kik moet doen

Ik heb nu met het programma convertXtoDVD een avi mapje geconverteerd
als ik dit doe hou ik 2 mappen over nml een audio_TS map en een video_TS map
Nu wil ik die weer gaan branden. Ik kan dat doen met het programma zelf maar volgens mij kan ik dan maar 1 ding op die dvd krijgen en ik wil graag wat dingen samen op een dvd
Maar goed ik wilde dus branden met Nero express
Ik kies dan voor een video cd-dvd maken maar dan geeft hij heel veel foutmeldingen en uiteindelijjk na toch branden krijg ik dan hele rare bestanden op de cd
Kies ik voor gewoon een data schijf maken dan doet het ook niks

Hoe moet ik dit nu WEL branden ?

Ik werk ook met convertxtodvd, ik heb de betaalde versie ik hoop jij ook anders krijg je onder het afspelen van een film hun merk op je beeld.
Maar ff naar jou vraag
1 mapje zit niks
en in video ts zitten alle bestanden die moet je met nero branden

Duidelijk uitleg + voorbeeld:

http://www.extradvd.nl/html/nero.htm

ja het lijkt zo simpel die uitleg had ik ook gevonden alleen ik krijg innero allemaal foutmedlingen enzo en als ik het dan dus toch brand dan doet hij heel raar en heb ik een cd met rara bestanden

weet trouwens niet of ik de goede versie heb maar heb de hoop opgegefven dat ik voor de vakantie nog een dvd heb eerlijk gezegd
:confused::confused::confused::confused::(:(:(

ja dat ga je bijna denken maar....het moet mij toch ook lukken ???
als ik al die leuke dvd's zou moeten kopen kost het me een verogen en jammer genoeg heb ik dat geld niet :confused:

Beste Fleur 12,

ik heb je een A tot Z handleiding gegeven van Vision Express. Als je die hebt gevolgd dan heb je nu een map video_ts.

Houd het simpel (ik ga niet meerdere malen hetzelfde typen!)

1. Start Nero (en NIET Nero Smart Start, maar gewoon Nero.exe)
2. Klik links op Video DVD
3. klik onderin op Nieuw
4. in het venster dat verschijnt zorg je ervoor dat je rechts die map video_ts kunt zien
5. sleep die map naar het linkerdeelvenster
6. kies voor branden

Méér is het niet. Zelfs als je platinablond zou zijn kun je dit niet fout doen!

ok ik heb die map video_Ts inderdaad dus to zo ver kom ik al zelfs met mijn blonde haar ;)
maar nu hoe kom ik dan in nero.exe en niet in smart start ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan