Norton ????????

Status
Niet open voor verdere reacties.

snuffy

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2001
is Norton internet security online 2008 werkelijk af te raden?
Zo ja ,graag de reden

norton is een zware scanner en vraagt veel prestatie van je processor waardoor je pc sloom draait. volgens mij is hij daarom minder aan te raden... afraden wil ik niet zeggen :rolleyes:

norton is een zware scanner en vraagt veel prestatie van je processor waardoor je pc sloom draait. volgens mij is hij daarom minder aan te raden... afraden wil ik niet zeggen :rolleyes:

Daarnaast zijn de prestaties niet echt goed. Af en toe kan Norton meekomen met de beste beveiligingsprogramma's, maar vaak vind je ze terug bij de matige middengroep. Goedkopere programma's presteren vaak beter, en vreten ook nog eens minder geheugen.

2008 is een stuk lichter dan zijn voorgangers maar nog steeds een vrij zware applicatie.
Daarbij is hij kwalitatief niet slecht maar het kan beter.

Norton wordt echter meestal wel als gebruiksvriendelijk beschouwd; op de gebruiker ingespeelde meldingen.

Vrij persoonlijk.

Norton wordt echter meestal wel als gebruiksvriendelijk beschouwd; op de gebruiker ingespeelde meldingen.

..maar biedt daardoor wel minder opties voor gebruikers die eens wat dieper hun beveiligingsprogramma in willen duiken. Inderdaad een persoonlijke keuze, maar feiten zoals de belasting van het geheugen en het aantal gedetecteerde virussen staan wel vast. En die werken vaak niet in het voordeel van Norton.

beter is altijd een betaalde virus scanner zoals McAfee Bullfguard (ofzo) en andere soorten

Gratis Alternatieven...

AVG 8.0
NOD32 (LINK)

dit zijn 2 goede gratis scanners, je mag ervan uit gaan dat betaalde virus scanners beter zijn...

Betaalde versie NOD 32 »»» Klik Hier «««

Gratis Alternatieven...
AVG 8.0
NOD32 (LINK)

dit zijn 2 goede gratis scanners, je mag ervan uit gaan dat betaalde virus scanners beter zijn...
Sinds wanneer is NOD32 gratis? Alleen een trail versie om het uit te proberen, verder is NOD32 een betaalde antivirusscanner.

Zou NOD32 een betere vervanger zijn?

NOD32 is volgens velen een beter virusscanner dan Norton, dus een betere vervanger is het wel.

beter is altijd een betaalde virus scanner

Dat gaat niet altijd op hoor, betaald is vaak beter maar gratis virusscanners eindigen niet altijd laatste in tests hoor, ze kunnen vaak goed meekomen met de betaalde jongens.

heb beiden uitgetest en Nod32 vertraagt de PC veel minder dan de zwaardere Norton
Ga dus terug naar Nod32
bedankt voor uw meningen

Ja, dat snap ik :D.
Maar versie 2.7 of versie 3.0?

2.7:
NOD3227.jpg

3.0:
1202820660_689058nod32.gif

NOD32 is volgens velen een beter virusscanner dan Norton, dus een betere vervanger is het wel.

Dat gaat niet altijd op hoor, betaald is vaak beter maar gratis virusscanners eindigen niet altijd laatste in tests hoor, ze kunnen vaak goed meekomen met de betaalde jongens.

weet ik... maar mijn voorkeur ligt in dat geval toch bij een betaalde versie ;)

Sinds wanneer is NOD32 gratis? Alleen een trail versie om het uit te proberen, verder is NOD32 een betaalde antivirusscanner.

sinds ik weet hoe ik hem gratis kan krijgen ^^ (velen met mij ;))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan