Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
norton is een zware scanner en vraagt veel prestatie van je processor waardoor je pc sloom draait. volgens mij is hij daarom minder aan te raden... afraden wil ik niet zeggen![]()
Norton wordt echter meestal wel als gebruiksvriendelijk beschouwd; op de gebruiker ingespeelde meldingen.
Sinds wanneer is NOD32 gratis? Alleen een trail versie om het uit te proberen, verder is NOD32 een betaalde antivirusscanner.Gratis Alternatieven...
AVG 8.0
NOD32 (LINK)
dit zijn 2 goede gratis scanners, je mag ervan uit gaan dat betaalde virus scanners beter zijn...
Zou NOD32 een betere vervanger zijn?
beter is altijd een betaalde virus scanner
heb beiden uitgetest en Nod32 vertraagt de PC veel minder dan de zwaardere Norton
Ga dus terug naar Nod32
bedankt voor uw meningen
Nod 32
NOD32 is volgens velen een beter virusscanner dan Norton, dus een betere vervanger is het wel.
Dat gaat niet altijd op hoor, betaald is vaak beter maar gratis virusscanners eindigen niet altijd laatste in tests hoor, ze kunnen vaak goed meekomen met de betaalde jongens.
weet ik... maar mijn voorkeur ligt in dat geval toch bij een betaalde versie![]()
Sinds wanneer is NOD32 gratis? Alleen een trail versie om het uit te proberen, verder is NOD32 een betaalde antivirusscanner.
sinds ik weet hoe ik hem gratis kan krijgen ^^ (velen met mij)
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.