Wat voor monitor raden jullie mij aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
wil je 17 of 19 inch?
wil je dvi of vga?

deze van benq lijkt mij wel aardig als ik naar goedkoop moet kijken
http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-053758

maar persoonlijk zou ik eerder gaan voor een belinea/yiama of samsung 19 inch.
voor 17inch kom je dan al snel rond 170 euro.

hmm ik heb der geen verstand van wat lijkt jullie het beste.
dat er monitoren van 170 euro zijn vind ik ook goed :P

Tot de goede monitoren horen Samsung, Dell en Eizo. Echter laatstgenoemde past niet in het budget.(ja ik weet, er zijn nog betere)

Wanneer je een goede monitor wilt aanscaffen voor een redelijk budget zoek eens op www.dell.nl

Dell monitoren zijn voorzien van Samsung panelen.

Tot de goede monitoren horen Samsung, Dell en Eizo. Echter laatstgenoemde past niet in het budget.(ja ik weet, er zijn nog betere)

Wanneer je een goede monitor wilt aanscaffen voor een redelijk budget zoek eens op www.dell.nl

Dell monitoren zijn voorzien van Samsung panelen.

ik zal eens kijken bedankt

:)
Ik hoop dat je de onzin van je topic vraag nu inziet.

Min 0-50 euro
Max 50-100

Kan dus niet, tenzij je op een oud CRT schermpje van de rommelmarkt wilt gaan gamen

dat begreep ik al ja :) maar is die scherm wat ik net heb gevonden goed?

Lijkt me wel, maar komt nog wel transport en btw bij.
Dus verslik je niet in de prijs die je nu ziet staan.

Lijkt me wel, maar komt nog wel transport en btw bij.
Dus verslik je niet in de prijs die je nu ziet staan.

:O dus dan zal het wel weer zeker in de 200 komen ik haat dat btw altijd extra betalen terwijl je al betaald voor je product moet je ook nog is betalen voor iets wat je niet koopt niks dus.

Ja en de transportkosten van Dell zijn ook niet misselijk, ik heb het ooit wel eens geweten, maar ben dit effe kwijt.

Ga er van uit dat je voor dit scherm richting 300 euro komt met alles inclusief, BTW+verzending.

Ja en de transportkosten van Dell zijn ook niet misselijk, ik heb het ooit wel eens geweten, maar ben dit effe kwijt.

Ga er van uit dat je voor dit scherm richting 300 euro komt met alles inclusief, BTW+verzending.

zo niet normaal die prijzen :confused: nou wat als ik dan al een scherm van in de 300 euro kom omg dan zou ik pas duur uit komen pff.. dus dell niet zo goed idee? (door de prijzen dan) schermen lijken mij perfect

verzendkosten zijn vaak rond de 8 tot 12 euries.
ik weet niet waar je woont maar je kan ze ook vaak afhalen.

verzendkosten zijn vaak rond de 8 tot 12 euries.
ik weet niet waar je woont maar je kan ze ook vaak afhalen.

Daar heb ik met Dell andere ervaring mee, maar misschien hebben ze inmiddels een tariefsverlaging doorgevoerd ???

de schermen van dell zijn best ok maar as er iets is moet je ze opsturen en dat kost je 40 euro verzendkosten en het terugsturen moet je meestal ook zelf betalen.

de aldi krijgt woensdag ook 2 aardige medionschermen in de reclame kijk maar op de site.

inch is de grootte van je scherm. vroer was alles 14/15 inch toen kwam 17...veel mensen ziteen nu op 19 en hoe hoger hoe groter...richting tv grootte.

inch is de lengte van hoek tot hoek over de diagonaal van je scherm.
persoonlijk vind ik 19 perfect en hoef ik niet groter...

die chimei is dus 22 inch...groot

maar ik zou een syncmastertje kopen voor rond de 260/300

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan