LG B2100 data kabel probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
is het probleem opgelost?

hallo ls.
Ik ben vandaag op deze site, en vraag me af of deze vraag al is beantwoord

Zelg heb ik iets gelijkens meegemaakt, en na 1 uurtje denken en doen opgelost

Laat me wat horen

karelpiet

Mag ik even weten hoe die software heet die bij deze datakabel geinstalleerd moet worden?
Ik heb hem dus ook en het werkt niet.

Heb wel het cdtje erbij gekregen maar verder niets. De verkoper vertelde mij dat ik maar via Google moest zoeken op merk mobiel telefoon+suite, dan kon ik het wel vinden.
Nou, ik vind dus niets!!

Dus graag naam+site waar je het kan verkrijgen, is misschien makkelijk voor iedereen met dit probleem!!

Mag ik even weten hoe die software heet die bij deze datakabel geinstalleerd moet worden?

Heb wel het cdtje erbij gekregen maar verder niets. De verkoper vertelde mij dat ik maar via Google moest zoeken op merk mobiel telefoon+suite, dan kon ik het wel vinden.
Nou, ik vind dus niets!!

Dus graag naam+site waar je het kan verkrijgen, is misschien makkelijk voor iedereen met dit probleem!!

Ik heb drie programmatjes:
- LG Contents Bank
- LG Internet Kit
- LG PC Sync

Ik heb deze programmatjes vanaf een CD-tje, volgens mij zat dat bij de telefoon of bij de kabel dat weet ik niet meer. Ik neem aan dat je een kabel hebt? Ik zal vanavond even kijken hoe ik aan die programma's kom en of ik ze eventueel kan mailen!

Nou, dat zou ik heel fijn vinden :thumb:, want ik heb én niet gekregen bij de telefoon én ik kan het niet vinden, ook niet op de site van LG. Of ik moet er overheen kijken.
De datakabel heb ik vorige week gekocht en daar zat alleen de driver bij voor Windows.
Maar daar werkt het dus niet op/bij.:confused:

Ik neem aan dat het niet erg is als mijn datakabel een ander nummer heeft, nou ja, nummer hetzelfde maar de letter is anders.
Ik heb namelijk de C2100 en jullie hebben allemaal de B2100.

Nou, dat zou ik heel fijn vinden :thumb:, want ik heb én niet gekregen bij de telefoon én ik kan het niet vinden, ook niet op de site van LG. Of ik moet er overheen kijken.
De datakabel heb ik vorige week gekocht en daar zat alleen de driver bij voor Windows.
Maar daar werkt het dus niet op/bij.:confused:

Ik neem aan dat het niet erg is als mijn datakabel een ander nummer heeft, nou ja, nummer hetzelfde maar de letter is anders.
Ik heb namelijk de C2100 en jullie hebben allemaal de B2100.

Ik heb de bestanden gevonden!

De genoemde B2100 is het toesteltype van de telefoon! Heb jij een telefoon C2100??

Ik weet niet of dat wat uit moet maken, zal je moeten proberen!

Plaats even je mail-adres dat mail ik de bestanden naar je toe!

Fijn zeg.
Maar vind je het goed als ik mijn email even naar je pb?
Anders kan je het zien in mijn profiel, hoewel ik niet meer weet of hij daar te zien is.
Ik pb hem wel even!!
Oh....ik kan dat dus niet, ben geen lid. Hm....ik heb je een email gestuurd, want dat kan wel.

Alsnog bedankt en ik laat uiteraard weten of het gelukt is.

Laatst bewerkt:

Nou, ik vind dus niets!!

Ik heb vanavond de bestanden naar je toe gemaild! Meld even als je het ontvangen hebt!

Ik heb vanavond de bestanden naar je toe gemaild! Meld even als je het ontvangen hebt!

Ik heb ze ontvangen en ik ga er deze week of volgende week mee aan de slag.
Dan zal ik hier neerzetten of het gelukt is, we hebben nu ook vakantie dus even geduld.

Nog bedankt voor de moeite Barnhoorn!

USB Datakabel LG B2100

Graag zou ik van Femke98 willen vernemen of de software die Barnhoorn heeft verstuurd aan haar heeft gewerkt?

Door onverwachte omstandigheden ben ik nog steeds niet in de gelegenheid geweest om de software uit te testen.
Ik ga mijn uiterste best doen om van het weekend dit te gaan doen en zal het dan gelijk hier neer zetten.

Gelukt

Het is mij inmiddels gelukt om contact te krijgen tussen mijn mobiel (LG B2100) en mijn laptop met het besturingsprogramma Windows Vista Home en een USB datakabeltje.
Allereerst heb ik alle drivers (CD) laten verwijderen voor de USB kabel en heb Vista laten zoeken naar de drivers. De bestanden die Barnhoorn heeft had ik al op de computer staan (gedownload van de site van LG) en bij het openen van LG Contents Bank had ik nu ineens wel contact met mijn mobiel, door de knop "Connect" te activeren.

:D

Hé bedankt dat je dat even doorgeeft.
Als ik het goed begrijp moet ik eerst weer even de drivers de-installeren en dan die bestanden van Barnhoorn installeren.
Ik heb ze al op de pc staan maar nog niet geïnstalleerd, dat ga ik dus ook even doen.

Ik laat het nog even weten!

Hoi,
Het is gelukt hoor!
Ben harstikke blij nu, alleen...........en dat is weer jammer natuurlijk,
de LG Contents Bank geeft alleen ringtones van het formaat adp aan en geen wav of wat anders.
Dus moet ik nog op zoek naar een wav to adp converter, maar okee, dat zal wel snel gevonden zijn hoop ik.

Mag ik Barnhoorn van harte bedanken voor zijn hulp door de files even door te sturen naar mij? Perfect joh.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan