Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je moet er software voor hebben
Mag ik even weten hoe die software heet die bij deze datakabel geinstalleerd moet worden?
Ik heb hem dus ook en het werkt niet.
Heb wel het cdtje erbij gekregen maar verder niets. De verkoper vertelde mij dat ik maar via Google moest zoeken op merk mobiel telefoon+suite, dan kon ik het wel vinden.
Nou, ik vind dus niets!!
Dus graag naam+site waar je het kan verkrijgen, is misschien makkelijk voor iedereen met dit probleem!!
Nou, dat zou ik heel fijn vinden :thumb:, want ik heb én niet gekregen bij de telefoon én ik kan het niet vinden, ook niet op de site van LG. Of ik moet er overheen kijken.
De datakabel heb ik vorige week gekocht en daar zat alleen de driver bij voor Windows.
Maar daar werkt het dus niet op/bij.
Ik neem aan dat het niet erg is als mijn datakabel een ander nummer heeft, nou ja, nummer hetzelfde maar de letter is anders.
Ik heb namelijk de C2100 en jullie hebben allemaal de B2100.
Mag ik even weten hoe die software heet die bij deze datakabel geinstalleerd moet worden?
Ik heb hem dus ook en het werkt niet.
Heb wel het cdtje erbij gekregen maar verder niets. De verkoper vertelde mij dat ik maar via Google moest zoeken op merk mobiel telefoon+suite, dan kon ik het wel vinden.
Nou, ik vind dus niets!!
Dus graag naam+site waar je het kan verkrijgen, is misschien makkelijk voor iedereen met dit probleem!!
Ik heb vanavond de bestanden naar je toe gemaild! Meld even als je het ontvangen hebt!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.