Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Stel dat iemand op je vraag wil ingaan, ben ik ervan overtuigd dat het nieuw bestandje weinig minder ingewikkeld zal worden !Hallo,GiMe
ik vind het voor mij een zeer ingewikkeld exel bestandje
Hallo,GiMe
in jou bestandje staat ook niets over de uurloon invulen zodat ie het vanzelf uitrekend wat ik die maand aan loon moet ontvangen.
Hallo GiMe,
ik zou zeggen kijk eens naar het bestandje wat ik meegestuurd heb dan begrijp je het wel.
groetjes aaaZZZ
Die mensen mag je inderdaad wel bedanken. Dubbel plaatsen van je vraag is niet toegestaan. Let hier een volgende keer op.GiMe
Nogmaals bedankt voor de inzet, meschien dat er nog anderen mensen even naar mijn bestandje willen kijken.
Groetjes aaaZZZ
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.