• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uren rooster

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaazzz

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2008
Bij voorbaat alvast bedankt
aaaZZZ

Laatst bewerkt:
Kan je je bestandje posten in xls-versie want niet alle helpers hier beschikken over Excel 2007.

Mvg

Rudi

In deze pot zitten al de door jou gewenste ingrediënten (verlof, data, overwerk, toeslagen weekend en feestdagen... zelfs lunchpauzes).
Aan jou de eer om er een heerlijke maaltijd van te stoven ;) !

Bijlagen

Hallo,GiMe
ik vind het voor mij een zeer ingewikkeld exel bestandje
Stel dat iemand op je vraag wil ingaan, ben ik ervan overtuigd dat het nieuw bestandje weinig minder ingewikkeld zal worden !

Hallo,GiMe
in jou bestandje staat ook niets over de uurloon invulen zodat ie het vanzelf uitrekend wat ik die maand aan loon moet ontvangen.

Het aantal te verrekenen uren wordt uitgerekend. Blijft alleen te vermenigvuldigen met het uurloon !

Laatst bewerkt:
GiMe
Nogmaals bedankt voor de inzet, meschien dat er nog anderen mensen even naar mijn bestandje willen kijken.
Groetjes aaaZZZ

GiMe
Nogmaals bedankt voor de inzet, meschien dat er nog anderen mensen even naar mijn bestandje willen kijken.
Groetjes aaaZZZ
Die mensen mag je inderdaad wel bedanken. Dubbel plaatsen van je vraag is niet toegestaan. Let hier een volgende keer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan