Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik nog wel zou willen vragen (en dan stop ik met deze 'topic' is of jullie nog goede site's weten voor torrents?
Ja... maar vanuit de forum regels mogen/willen we die niet geven
Jij was aan het posten toen ik een bericht plaatste. Het bericht direct boven dat van jou gezien...........?
Heej Pasja en Funzip,
Ik ben hier nieuw en ben echt blij met hoe snel er hier word geholpen, echt top!
Ik heb uiteindelijk het programma van jou, Funzip, niet gedownload omdat ik door een ander probleem DivX had gedownload en nu lijkt het of het wel in orde is, heel raar, meschien kan het ook door een andere programma komen! Pasja, dat heb ik vaker gehoord ja, maar deze keer had ik wel een goede! Wat ik nog wel zou willen vragen (en dan stop ik met deze 'topic' is of jullie nog goede site's weten voor torrents?
Nog bedankt voor jullie hulp!! :thumb:
Groeten,
aCreativ![]()
Niet zo raar,....door "DivX" te downen en installen kwamen de DivX codecs mee.
Grtz.
Owke, Thnks!Wel is DivX een trialversie of niet? Het stopt over 15 dagen en dan moet je hem kopen?? of heb iick het fout?
Groeten,
aCreativ.![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.