Torrent films

Status
Niet open voor verdere reacties.

aCreativ

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2008
Heej mensen,

Ik heb met het programma uTorrent twee films gedownload, maar als ik ze wil afspelen met Windows Media Player, dan hoor ik alleen het geluid en zie ik niks.. Doe ik iets fouts?? Alvast Bedankt!

Groeten,
aCreativ. :)

Heej mensen,

Ik heb met het programma uTorrent twee films gedownload, maar als ik ze wil afspelen met Windows Media Player, dan hoor ik alleen het geluid en zie ik niks.. Doe ik iets fouts?? Alvast Bedankt!

Groeten,

Kwestie van wat codecs installen (XP)
Voor Vista deze

Grtz.

Of je bent gefopt............. doordat de uploader je wilde laten dénken dat je de film downloade, dat gebeurt helaas ook nog wel eens, zeker met "onbekende" sites.

Heej Pasja en Funzip,

Ik ben hier nieuw en ben echt blij met hoe snel er hier word geholpen, echt top!
Ik heb uiteindelijk het programma van jou, Funzip, niet gedownload omdat ik door een ander probleem DivX had gedownload en nu lijkt het of het wel in orde is, heel raar, meschien kan het ook door een andere programma komen! Pasja, dat heb ik vaker gehoord ja, maar deze keer had ik wel een goede! Wat ik nog wel zou willen vragen (en dan stop ik met deze 'topic' is of jullie nog goede site's weten voor torrents?

Nog bedankt voor jullie hulp!! :thumb:;)
Groeten,
aCreativ :)

Wel is het toegestaan om jou het advies te geven om eens "listig" op de Helpmij rond te snuffelen. In bepaalde topics wordt namelijk over een paar heel goede torrentsites gediscussieerd. Daar worden de namen dan genoemd, maar in de context van het hebben van een probleem met die Torrentsite en dan mag er wél een naam genoemd worden.

De juiste zoekvraag stellen in het (geavanceerd) zoeken van de Helpmij is denk ik mede een sleutel naar het antwoord op jouw vraag.

Jij was aan het posten toen ik een bericht plaatste. Het bericht direct boven dat van jou gezien...........?

Heej Pasja en Funzip,

Ik ben hier nieuw en ben echt blij met hoe snel er hier word geholpen, echt top!
Ik heb uiteindelijk het programma van jou, Funzip, niet gedownload omdat ik door een ander probleem DivX had gedownload en nu lijkt het of het wel in orde is, heel raar, meschien kan het ook door een andere programma komen! Pasja, dat heb ik vaker gehoord ja, maar deze keer had ik wel een goede! Wat ik nog wel zou willen vragen (en dan stop ik met deze 'topic' is of jullie nog goede site's weten voor torrents?

Nog bedankt voor jullie hulp!! :thumb:;)
Groeten,
aCreativ :)

Niet zo raar,....door "DivX" te downen en installen kwamen de DivX codecs mee.
Als je graag downl. zou je je eens in deze site moeten verdiepen!

Grtz.

Laatst bewerkt:
Niet zo raar,....door "DivX" te downen en installen kwamen de DivX codecs mee.
Grtz.

Owke, Thnks! :) Wel is DivX een trialversie of niet? Het stopt over 15 dagen en dan moet je hem kopen?? of heb iick het fout? :confused:

Groeten,

Owke, Thnks! :) Wel is DivX een trialversie of niet? Het stopt over 15 dagen en dan moet je hem kopen?? of heb iick het fout? :confused:

Groeten,

Daarna kun je event. een codec pack installen.

Grtz.

Oke mooi, dan heb ik geen vragen meer!
Nogmaals bedankt, ben echt blij met de hulp dat ik krijg hiero. :D

Groeten,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan