Fifa 2008 start niet meer door

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruultje

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2007
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem. Sinds vorige week start mijn Fifa 2008 spel niet meer op. Terwijl deze het altijd gedaan heeft. Via de editor had ik wat veranderingen doorgevoerd (programma had ik gedownload) wat transfers geplaatst. Nadat dit gebeurd was Fifa opgestart maar deze sloeg uit bij het startmenu. De mededeling is dan dat het fifa2008.exe bestand niet meer werkt. Dus spel verwijderd en alle andere bestanden daarvan ook. Opnieuw geïnstalleerd en hetzelfde probleem. Toen dat editor programma van de pc afgehaald en nog eens gedeïnstalleerd. Weer opnieuw geïnstalleerd (Fifa) maar wederom startte hij niet door.

Hij blijft melden dat het fifa2008.exe bestand niet meer werkt. Ik ben zelf nu ten einde raad. Iemand misschien een oplossing? Het spel heeft voorheen dus altijd gewerkt, het spel is origineel gekocht in de media markt.

ik neem aan dat je orginele fifa 08 hebt?
Je kan dan een no cd crack proberen (zelf heb ik ook fifa 08 orgineel, maar ik heb ook een no cd crack, ik had ook wat problemen)

Ik hoop dat de moderator een uitzondering kan maken, zodat ik een no cd crack van fifa 08 kan uploaden

ik neem aan dat je orginele fifa 08 hebt?
Je kan dan een no cd crack proberen (zelf heb ik ook fifa 08 orgineel, maar ik heb ook een no cd crack, ik had ook wat problemen)

Ik hoop dat de moderator een uitzondering kan maken, zodat ik een no cd crack van fifa 08 kan uploaden

Is inderdaad een origineel. Kom echt niet tot een oplossing. Nog eens geprobeerd maar het probleem blijft aanhouden. Wanneer de no cd crack de oplossing is dan zie ik deze graag.

hier: ==== download hem, en zet hem op je bureablad!, waarschijnlijk vraagt die om over te schrijven, klik dan ja

rechtsboven ff die letters invullen! nog iets, verder niks aanklikken op die site, omdat er veel spyware is!

zeg of het gelukt is

Laatst bewerkt door een moderator:
hier: ==== download hem, en zet hem op je bureablad!, waarschijnlijk vraagt die om over te schrijven, klik dan ja

rechtsboven ff die letters invullen! nog iets, verder niks aanklikken op die site, omdat er veel spyware is!

zeg of het gelukt is

Ik denk dat jij de huisregels nog maar eens goed!! moet doorlezen......je bent er al eerder op aangesproken en met zulke dingen ga je echt op de rand van een (tijdelijke) ban zitten.

als je volgende keer dan ook antwoord wil geven wat ik gister vroeg! geen 1 iemand had dat gedaan! en waarom zou ik het niet moete geven, ik heb zelf fifa ook orgineel maar ik heb ook dit probleem!

Je vraag iets en je krijgt voor jouw gevoel niet snel een antwoord en dan neem je maar het heft in eigen handen?

Je kunt ons met dit soort vragen ook mailen supermoderator@helpmij.nl.

Origineel of niet....hier op helpmij willen we het niet hebben.

Laatst bewerkt:
In elk geval heeft het niets geholpen. Hij blijft maar melden dat fifa.exe niet meer werkt.

Staan er nog ergens anders verborgen bestanden die misschien verwijderd dienen te worden? Snap het allemaal niet omdat het spel altijd gefunctioneerd heeft. De dvd is ook schoon dus daar ligt het niet aan,

Het is opgelost.

Blijkt inderdaad dat er nog ergens verborgen bestanden staan. Waar alle data e.d. instaan. Na deze te hebben verwijderd werkt alles weer naar behoren.

mooi:D

je kan zelf je vraag op opgelost zetten, rechts onder

Ik heb het zelfde probleem als jij had, maar waar staan die verborgen bestanden dan..? want ik kan nu al 2 maanden geen fifa meer spelen:S:S

Ik heb het zelfde probleem als jij had, maar waar staan die verborgen bestanden dan..? want ik kan nu al 2 maanden geen fifa meer spelen:S:S

Ik heb Vista en daar stonden ze in de C map. Ik weet echter niet meer waar precies. Dacht Documenten - Gebruikers - Gebruikersnaam - AppData daar staan drie mappen, in één van deze mappen zat de Fifa ook.

Via XP zal het zo zijn:
\Documenten -Application Data

Anders even via zoeken Fifa invullen. Normaal kom je er dan ook bij terecht.

De verborgen bestanden moeten dan wel zichtbaar zijn. Kan je inpassen via opties

heb je veel aangepast op fifa 08? wat dat kan ook de aanleiding tot een crash zijn.

fifa08

ik heb ook een probleem met fifa 08 ik heb het gedowload moe tik cd burnen heb ik gedaan lukte die code van internet afgehalld ge instaleerd maar als ik hem nu wil opstarten zegt ie plaats de juiste cd
wat moet ik doen moe tik noui andere cd erbij kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan