Drivers zijn niet geïnstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

sokol

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2008
toen ik windows xp ging isntaleren had ik microsoft update uitgeschakeld
is dat de reden warom me drivers nie geinstaleerd zijn?

als dat zo is dan is mijn pc makkelijk GEFIXT! :thumb:

Waarom zou je Microsoft Update niet willen gebruiken? Het is ten zeerste aan te raden om alle updates voor Windows XP te installeren. Via Microsoft Update komen er wel updates binnen, maar voor veel drivers moet je toch ook zelf zorgen.

de drivers staan als het goed is op een cd die je bij pc hoort en anders moet je ze van de site van de fabrikant halen.

ik heb een merklooze pc zo'n pc die je zelf bouwt datje onderdelen koop enzo:o

weet je de onderdelen die in je pc zitten
anders moet je even pcwizard downloaden

ik had vandaag Driver Max gedownload nou ..... die heeft aleen 1 driver kunnen instaleren en all de andere niet ...........:(

ik word heelemaal gek ik moet veel doen voor mijn werk met mijn pc als mijn pc niet gemaakt wordt zit ik echt in DEEP SH1T:confused:

ik ga nu pcwizard downloaden trouwends aub niet weg gaan ik heb je echt nodig ik ben eecht een noob in pc gedoe :(

Voor als je ooit nog leest,

Ga eens naar:

Start -> Configuratiescherm -> Systeem -> Apperaat beheer -> Kijk daar of er enige gele vraagtekens staan.

(snellere weg)

Rechtermuisknop Deze Computer -> Eigenschappen -> Hardware -> Apperaat beheer.

(nog sneller)

Windows toets (toets tussen CTRL / ALT) + Break, Dan hardware en dan Apperaat beheer.

Alles waar een vraagteken bij staat voor de naam, zet het dan even hier neer. Voor als het er heel veel zijn maak dan een screenshot en upload die en zet die hier neer.

ok heb pc wizard gedownload wat moet ik klicken ? zijn veel icons
welke icon moet ik klicken en een printscreen van maken?:thumb:

nee er zijn geen vraag tekens maar als nog hij hij ziet het alsof er niks is geinstaleerd

ok heb pc wizard gedownload wat moet ik klicken ? zijn veel icons
welke icon moet ik klicken en een printscreen van maken?:thumb:

Zie mijn post,

Of start PC Wizard op, klik dan op het computertje links boven in het schermpje van PC Wizzard

Probeer het eens met RadarSync ( gratis ) .

Het programma scant je computer en geeft precies aan welke driver en software updates beschikbaar zijn.

Je kunt ze meteen downloaden vanuit het programma !

Laatst bewerkt:
Zo te zien moet jij je windows nog activeren :D:D

Back to the topic,

Kan je mij ook een screenshot geven van Apperaat beheer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan