Drivers zijn niet geïnstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Start > programma's > bureau accessoires > systeemwerkset > systeemherstel en daar dan klikken op "herstelpunt maken".....

Wat bedoel je? Een paar oudere drivers? Als alles goed werkt, gewoon vergeten.... een nieuwe driver voor de netwerkkaart gaat dat ding echt niet sneller maken...

dus me pc is nu gemaakt toch?

alles werk wel goed :D

Laatst bewerkt:
Alles wat drivers betreft ziet er goed uit. Mocht je nou in de toekomst problemen krijgen met bijvoorbeeld je netwerkchip, dan kun je altijd nog de drivers updaten. Maar als het werkt, inderdaad lekker zo laten.

ik heb 5 woorden voor jullie allemaal: I ****ING LOVE YOU GUYS!!!!!:thumb::thumb:

HELPMIJN.NL 4LIFE!!!!!!!!!:cool:

Geweldig! Ik heb nu geluid ! :thumb:

Sokol, ik sta bij een aantal mensen op de Helpmij mogelijk bekend om vrij directe en concrete uitspraken (die mij mogelijk niet altijd in dank worden afgenomen).

Derhalve wil ik je twee dingen niet onthouden:

ik heb mij redelijk de krampen gezocht naar de juiste chipset drivers voor jouw systeem en van de drivers die ik uiteindelijk adviseerde (zonder de precieze merk/typenaam van het moederbord te kennen) wist ik met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat ze op jouw systeem zouden gaan draaien, wat dan achteraf ook blijkt te kloppen. Tussendoor scheld je mij vervolgens nog even verrot en beschuldig je mij van het verzieken van je systeem.

Echter, daar alles vanachter een beeldschermpje moet gebeuren en ik niet jouw computer kan zien en dús volledig op door jou verstrekte informatie moest afgaan, hield ik een klein slagje om de arm. Als je de postings rondom het plaatsen van die VIA link nog eens aandachtig doorleest, dan zal je zien dat ik je één keer héél concreet waarschuw / adviseer om een systeemherstelpunt te maken voor het geval dát. Ik gebruikte zelfs een groot lettertype.

Ik lees hierboven echter dat je daags na dat advies vraagt hoe zoiets moet. (herstelpunt maken) Dat wist je dus ook nog niet toen ik je waarschuwde en ik de link plaatste. Waarom vroeg je dat TOEN dan niet? Waarom ben je dan zo allemachtig gruwelijk eigenwijs en grof, terwijl je alle ellende aan jezelf te danken had?

Ik kan er geen invloed op uitoefenen / ik ga er niet over, maar als ik toevallig weer van die boute / grove uitspraken van je lees, zal ik er alles aan doen om bij een moderator te bewerkstelligen (al moet ik elk uur een mailtje sturen) dat jij voor de rest van je leven van de Helpmij gebanned wordt.

En om mijn goede bedoelingen aan je te tonen zal ik je nog een tip geven: (n.a.v. je bericht van gisterenavond 19.44 uur)
zet Windows automatische update aan!

Voor nu wens ik je veel succes met computer!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan