marsmannetje
Meubilair
- Lid geworden
- 31 dec 2000
Die is al beter dan een ms-tech. Maar ook die van jou is niet zo erg goed.
+ 12 Volt: 24A
Dit terwijl moderne 3x18A hebben... (=54A)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die is al beter dan een ms-tech. Maar ook die van jou is niet zo erg goed.
trouwens die in de eerste post is wel van antec.
Nee, het is geen prima voeding.prima voeding(nieuw merk) alleen hij dient hier nog ingeburgerd te worden.
volgens Mrmusic(een mede helpmijer die we helaas al tijdje niet meer zien)mag ie volgens duitse testen in het rijtje antec,zalman ,ozc geplaats worden
ik heb hem er ook inzitten
Als je niet een paar euro extra aan de voeding wilt besteden (wat ik wel wil aanraden: je hoeft echt geen voeding van 100 euro te kopen: maar 50 euro is wel een beter idee), dan nog liever die 400W.dus kan ik het beter op die 400 watt voeding houden omdat ik toch niet meer videokaarten erin ga doen.
Case: Asus TA-863 25
Mobo: Asus P5N-E SLI 79
Vid : Club3d 8600GT 512MB 65
DVDR: Samsung SH-S223F 19
HDD : Samsung SpinPoint T 57
RAM : Kingston VRam 2GB 32
PROC: Core 2 duo 7650 119
VOED: 550Watts 31,50
TOTAL: 427,50
zonder verzend
Ahah. Dat lijkt me dus wel een redelijk prijsje voor dit systeem.
prima voeding(nieuw merk) alleen hij dient hier nog ingeburgerd te worden.
volgens Mrmusic(een mede helpmijer die we helaas al tijdje niet meer zien)mag ie volgens duitse testen in het rijtje antec,zalman ,ozc geplaats worden
ik heb hem er ook inzitten
Als je die Duitse test vindt, zou je 'm dan even kunnen laten zien? Ben wel benieuwd namelijk, dat twee sites tot twee heel verschillende conclusies kunnen komen....
Als je die Duitse test vindt, zou je 'm dan even kunnen laten zien? Ben wel benieuwd namelijk, dat twee sites tot twee heel verschillende conclusies kunnen komen....
Was mrmusic niet in de war met levicom?heb lopen zoeken maar kan niet vinden.
ik zou niet weten waar Mrmusic die vandaan gehaald heeft.
maar over de twee verschillende conclusies??
tja het ene autoblad vind een auto helemaal top en een ander niet.
over de lijnen?
tja zelfs een auto met 3 cilinders kan als kwalitatief goed beoordeeld worden.
ja ook ik heb me lijstje met goede A merk voedingen(http://forum.techzine.nl/forum/list_messages/53173#a-merk)
maar mag daar een keer van afgeweken worden als ie er niet opstaat en uit mijn ervaring en anderen op deze site alswel mensen uit me omgeving waar ik hem geplaats heb ook positief over zijn.
soms kunnen we te ver neuzelen over wat wel en niet als goed beschreven of niet beschreven staat.
valt me al vaker op hier op helpmij.alles moet het onderste/beste uit de kan zijn anders is het niet goed.terwijl er zat ts's zijn die met "normaal" genoegen nemen
Het gaat toch over een Q-tec voeding he?
Zo Ja, NIET doen heb er in 2 jaar tijd al twee versleten, de eerste zorgde ervoor dat ik een compleet nieuw systeem kon kopen.(Hij brandde door en zorgde voor een echte brand in mijn PC, dat kon ik zien door m'n glaasje in mijn kast.) De tweede ging een maand geleden de mist in. Zorgde ervoor dat mijn systeem niet of nauwelijks meer draaide.
Dit risico loop je dus met slechte voedingen!!!
heb lopen zoeken maar kan niet vinden.
ik zou niet weten waar Mrmusic die vandaan gehaald heeft.
maar over de twee verschillende conclusies??
tja het ene autoblad vind een auto helemaal top en een ander niet.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.