Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahja het zijn er tweeWeg met die rommel!
Hoe heb je het nu gedaan ?
Anders kunnen wij er niet van leren hé !
IN ieder geval is het fijn dat het gelukt is :thumb::thumb:
Mvg
Marco
Heb je iets gedaan, ben je in het register geweest? Hou ons op de hoogte van wat wel en niet werkt...
Aangezien hijackthis m niet vind als een lopend proces (je weet toch zeker dat manager.exe niet gevonden wordt door hijackthis?), denk ik dat je toch maar eens een wat bottere methode moet gaan proberen:
1. Probeer het bestand manager.exe eens op te zoeken op je pc via de zoekfunctie. Indien gevonden, probeer handmatig te verwijderen.
Indien niet gevonden:
2. Volg de uitleg van Marcorijk vwb het register eens.
BELANGRIJK:
- eerst een backup van het register maken!!!
- omdat manager.exe een zeer algemene naam is die bijlkbaar voor meerdere programma's wordt gebruikt raad ik je aan goed te kijken naar de plek in het register waar je de entries vind. Als je bijv manager.exe in de microsoft office map vindt, zou ik m laten staan en verder zoeken.
En? Bestand gevonden en wel/niet kunnen verwijderen? Registersleutels gevonden en verwijderd? Vertel wat wel en niet is gelukt....
2 bestanden met dezelfde naam die allebei van WMM zijn? Dat lijkt me sterk...
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.