HELP please!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou er mee oppassen. Volgens mij heeft de Gamma Loader te maken met de instellingen van je videokaart en is die echt wel nodig. Ik vind het vreemd dat die manager.exe er niet tussenstaat.

Hmm, zelf maar even beslissen:

Adobe Gamma Loader.exe

Adjusts monitor colours across all programs, including Photoshop. It is needed by some graphics professionals who want their monitor calibrated. Most home users will not need it. In my case I can verify this as Photoshop loads fine

Als hij nog niet is opgelost :

Ik weet niet of het werkt hoor....

Ga naar start > Uitvoeren en typ daar :

regedit

Pas hier niets aan waarvan je niet weet wat het is, kan andere problemen veroorzaken, en dat willen we niet :thumb:

Ga in de register-editor naar bewerken > zoeken
Zoekterm : [ zorg dat alles is aangevinkt, sleutels waarden EN gegevens ]

Manager.exe

Vind hij iets ?
EEEEEERST backups maken natuurlijk,

Kijk of hij idd van adobe is door in de vorige maps te kijken...

Verwijder [ na de backup :thumb: ] manager.exe o.i.d

Pas wel op, garandeer niet dat alles nog werkt natuurlijk, op eigen risico dus ...

Marco

Dat zou ik persoonlijk niet aanraden omdat je het dan niet altijd over opstartsleutels hebt, en daarbuiten kun je je heel makkelijk miskijken met die 700 mapjes.

Hoe heb je het nu gedaan ?

Anders kunnen wij er niet van leren hé !

IN ieder geval is het fijn dat het gelukt is :thumb::thumb:

Mvg

Marco

Ik denk niet dat het probleem opgelost is, hij is alleen 'klaar' met het verwijderen van beide Adobe-entries.

Aangezien hijackthis m niet vind als een lopend proces (je weet toch zeker dat manager.exe niet gevonden wordt door hijackthis?), denk ik dat je toch maar eens een wat bottere methode moet gaan proberen:

1. Probeer het bestand manager.exe eens op te zoeken op je pc via de zoekfunctie. Indien gevonden, probeer handmatig te verwijderen.

Indien niet gevonden:

2. Volg de uitleg van Marcorijk vwb het register eens.

BELANGRIJK:

- eerst een backup van het register maken!!!

- omdat manager.exe een zeer algemene naam is die bijlkbaar voor meerdere programma's wordt gebruikt raad ik je aan goed te kijken naar de plek in het register waar je de entries vind. Als je bijv manager.exe in de microsoft office map vindt, zou ik m laten staan en verder zoeken.

Heb je iets gedaan, ben je in het register geweest? Hou ons op de hoogte van wat wel en niet werkt...

Heb je dit gedaan?

Aangezien hijackthis m niet vind als een lopend proces (je weet toch zeker dat manager.exe niet gevonden wordt door hijackthis?), denk ik dat je toch maar eens een wat bottere methode moet gaan proberen:

1. Probeer het bestand manager.exe eens op te zoeken op je pc via de zoekfunctie. Indien gevonden, probeer handmatig te verwijderen.

Indien niet gevonden:

2. Volg de uitleg van Marcorijk vwb het register eens.

BELANGRIJK:

- eerst een backup van het register maken!!!

- omdat manager.exe een zeer algemene naam is die bijlkbaar voor meerdere programma's wordt gebruikt raad ik je aan goed te kijken naar de plek in het register waar je de entries vind. Als je bijv manager.exe in de microsoft office map vindt, zou ik m laten staan en verder zoeken.

En? Bestand gevonden en wel/niet kunnen verwijderen? Registersleutels gevonden en verwijderd? Vertel wat wel en niet is gelukt....

En? Bestand gevonden en wel/niet kunnen verwijderen? Registersleutels gevonden en verwijderd? Vertel wat wel en niet is gelukt....

hij vindt 2 manager.exe. maar die zijn van windows movie maker. verder niks...

2 bestanden met dezelfde naam die allebei van WMM zijn? Dat lijkt me sterk...

Ok, je had het over registersleutels, ik dacht over bestanden.

Wat ik zo vreemd vind is dat de error melding zegt: óf hij kan het bestand niet laden, óf er staat een verwijzing in het register. Je zegt dat je zowel je hele pc hebt afgezocht via de windows verkenner naar een bestand wat manager.exe heet, én dat je je register hebt afgezocht naar een sleutel die manager.exe heet.

Je hebt toch beide gedaan of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan