Crime Life XL beta

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bartelomus

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2008
Ik heb in de vakantie samen met een vriend een eigen maffia klik spel gemaakt.
en nu is hij eindelijk af en wil ik tips voor dingen die veranderd moeten worden.
dat laatste vooral omdat ik op andere forum vaak hoor dat maffia klik spellen niet naar hun leden luisteren

dus maak een account aan op crimelifexl.eu

doe hoor :thumb:

ik zag dat de eerste tester al gespeeld heeft.

Oh ja om het leuker te maken krijgen alle tester's die reageren hier 2 maanden lang een betaalde account.
(post wel even je username)
niet dat je al kan betalen maar toch :P

Laatst bewerkt:
mooi, ziet er netjes uit, alleen slordig dat bovenaan (waar staat hoeveel geld etc ook dit: date_default_timezone_set('Europe/Amsterdam'); staat, samen met nog wat andere typefouten, zoals: Wacht nog 4 seconde, (zodra je een overval hebt gepleegt) iets waar toch egt een n achter moet:P

Ow ja mijn username is Kronolith :P

mooi, ziet er netjes uit, alleen slordig dat bovenaan (waar staat hoeveel geld etc ook dit: date_default_timezone_set('Europe/Amsterdam'); staat, samen met nog wat andere typefouten, zoals: Wacht nog 4 seconde, (zodra je een overval hebt gepleegt) iets waar toch egt een n achter moet:P

Ow ja mijn username is Kronolith :P

dat is even een bug was ik net mee aan bezig is nu al weer weg. en die taal fout zou ik er zo uit halen.

maar bedankt voor het testen en blijven spelen he ;)
en de 2 maanden zijn gegeven

Het spel ziet er leuk uit (UN:Billgates)

Een beetje leeg
hier wat tips:
het zou leuk zijn als je niet op de startpagina begint (met het nieuws etc.) maar bij je Hoofdkwartier
met O.A.

{Persoonlijke informatie}

Naam [Naam]
Rank [Rank]
Geld Status [Bijv. zeer arm]
Kogels [Bijv. 50.000.000
Power [Bijv. 848.487.777.777]
Land Nederland
Eerpunten [bijv. 160]

{Bank}

Geld
Contant $0
Bank $485.847.448

En dat je kogels kunt kopen
en dat je niet bovenaan de pagina het menu hebt maar aan de zijkant (Menu dat automatisch mee scrolt of stilstaat) dan hjoef je niet steets omhoog te scrollen

en wat de hoofdpagina betreft...
WAT boeiend om te weten dat bijvoorbeeld Billgates het nieuwste lid is...
Zet gewoon {UPDATES} neer!
Voor meer tips raadpleeg me maar via dit topic!

Bedankt, hier heb ik wat aan ik zal kijken welke plannen ik ga uitvoeren ( waarschijnlijk een heleboel :P )
Aan zo'n reactie heb ik tenminste wat. :thumb:

Crime Life XL is helemaal veranderd maar, Ik heb nu weer advies nodig om het beter te maken.

Dus reactie's negatief of positief zijn van harte welkom.

Ik wil niet heel vervelend zijn, maar als je wilt dat je spelletje beter wordt zou je eens moeten beginnen met er wat originele elementen aan toe te voegen :/

Je gaat hier de concurrentie aan met minstens 100.000 andere crimegames die allemaal precies hetzelfde zijn en die je met 3 clicks in elkaar gezet hebt...

Dat doe ik ook doormiddel van tweepersoonsmisdaden, Missie's enzo

Maar als je orginele ideeën hebt ze zijn van harte welkom, Dat is ook de houding die ik naar mijn leden heb. Want ik besef zelf net zo goed dat je om succesvol te worden uniek moet zijn en dat mijn leden het beste weten wat ze willen.

2 persoonscrimes en missies zitten ook in alle crime games :/

Ik denk dat je op dit moment een foute aanpak hebt; je hebt een directe kopie gemaakt van iets wat al bestaat en wilt die vervolgens aanpassen... dan kom je nooit meer van het idee af dat je gewoon een kloon bent.

Wat je moet doen is goed nadenken over wat je aan wil gaan bieden en dat vanaf de grond opbouwen... eerst het spelconcept uitdenken en het dan pas maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan