Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wie weet hoe ik vista terug kan zetten naar hoe die in het begin toen ik hem kocht was???
Fabrieksinstellingen toepassen...
en waar kan ik dat dan doen ?
als je hem echt naar de fabrieksinstellingen wilt brengen, dan druk je bij het opstarten van het systeem steeds op F11... kom je vanzelf in een menu terecht waar je verder kunt kiezen...
allemaal vrij simpel...
Succes!:thumb:
Sorry, maar ik heb echt geen idee wat je bedoelt....
Verwar je de bios instellingen soms met Vista???
How...dit werkt bij Vista niet..Sorry
![]()
Gewoon Vista CD erin doen en tijdens installeren kiezen voor fabrieksinstellingen......(heb het laatst nog keertje gedaan maar weet niet helemaal meer zeker)
Bij XP ook niet hoor.................
Ook niet bij Windows 2000, Windows ME, Windows 98 of welke versie dan ook......
Ow dat zou kunnen ik haalde het van een ander forum waar letterlijk stond: met windows xp fabrieksinstellingen terugzetten doe je door tijdens het opstarten op F11 te drukken..............zodoende![]()
Wanneer je vista opnieuw installeerd zijn er toch mogelijkheden tot kiezen om fabrieksinstellingen toe te passen...![]()
Ow dat zou kunnen ik haalde het van een ander forum waar letterlijk stond: met windows xp fabrieksinstellingen terugzetten doe je door tijdens het opstarten op F11 te drukken..............zodoende![]()
Precies ja, opnieuw installeren. Waarbij je dus verder alles kwijt bent, bestanden, programma's, noem maar op....
Maar dat vertel je er allemaal niet bij.....
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.