vista terugzetten naar basisinstellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordie91

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
wie weet hoe ik vista terug kan zetten naar hoe die in het begin toen ik hem kocht was???

en waar kan ik dat dan doen ?

als je hem echt naar de fabrieksinstellingen wilt brengen, dan druk je bij het opstarten van het systeem steeds op F11... kom je vanzelf in een menu terecht waar je verder kunt kiezen...

allemaal vrij simpel...

Succes!:thumb:

als je hem echt naar de fabrieksinstellingen wilt brengen, dan druk je bij het opstarten van het systeem steeds op F11... kom je vanzelf in een menu terecht waar je verder kunt kiezen...

allemaal vrij simpel...

Succes!:thumb:

Sorry, maar ik heb echt geen idee wat je bedoelt....

Verwar je de bios instellingen soms met Vista???

Gewoon Vista CD erin doen en tijdens installeren kiezen voor fabrieksinstellingen......(heb het laatst nog keertje gedaan maar weet niet helemaal meer zeker)

Gewoon Vista CD erin doen en tijdens installeren kiezen voor fabrieksinstellingen......(heb het laatst nog keertje gedaan maar weet niet helemaal meer zeker)

Misschien is het handig alleen een antwoord te plaatsen wanneer je iets WEL zeker weet, want ook dat klopt weer niet.....

Bij XP ook niet hoor.................
Ook niet bij Windows 2000, Windows ME, Windows 98 of welke versie dan ook......

Ow dat zou kunnen ik haalde het van een ander forum waar letterlijk stond: met windows xp fabrieksinstellingen terugzetten doe je door tijdens het opstarten op F11 te drukken..............zodoende;)

Ow dat zou kunnen ik haalde het van een ander forum waar letterlijk stond: met windows xp fabrieksinstellingen terugzetten doe je door tijdens het opstarten op F11 te drukken..............zodoende;)

En dan neem je zomaar zonder meer aan dat dat dan klopt??

En ook je verhaal overde Vista DVD is niet correct. Jammer, want zo breng je de vraagsteller behoorlijk op een dwaalspoor. Om nog maar niet te spreken van mogelijke ellende die er met dit soort antwoorden kan ontstaan...

Wanneer je vista opnieuw installeerd zijn er toch mogelijkheden tot kiezen om fabrieksinstellingen toe te passen...:rolleyes:

Welk verhaal van welke DVD?

Laatst bewerkt:
Wanneer je vista opnieuw installeerd zijn er toch mogelijkheden tot kiezen om fabrieksinstellingen toe te passen...:rolleyes:

Precies ja, opnieuw installeren. Waarbij je dus verder alles kwijt bent, bestanden, programma's, noem maar op....

Maar dat vertel je er allemaal niet bij.....

is ook waar alleen dit is voor packardbell pc`s :)

Precies ja, opnieuw installeren. Waarbij je dus verder alles kwijt bent, bestanden, programma's, noem maar op....

Maar dat vertel je er allemaal niet bij.....

Ja had ik moeten vertellen...(Windows maakt volgens mij zelf deze melding ook nog) Nou even back up maken op externe harde schijf, dus bestanden die van waarde zijn daarop zetten. En dan kiezen voor opnieuw installeren en formateren...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan