Hallo,
Ik heb sinds kort een nieuw modem de KPN experia box ST780 ( Speedtouch )
Ik dacht hem net als mijn oude modem van kpn makkelijk aan te sluiten.
Dit lukte helaas niet, ik heb het modem draadgebonden met de computer beneden verbonden (beneden werkt hij).
Als ik de box aansluit op mijn Router (Linksys WRT54G) krijg ik via de adapters die ik boven heb geen internet. Op het modem branden alle nodige lampjes en op de router ook.
De adapter maakt wel verbinding met de router, maar niet met het internet.
Als ik Probleem oplossen klik krijg ik dit: Er kan geen verbinding met de externe host Primaire DNS server (IP) worden gemaakt. Externe host is gepingd maar geen antwoord gegeven.
Ik heb er hopeloos mee geklooit maar helaas, misschien werkt linksys niet met de Experia box ik weet het niet.
Is er iemand die mij kan helpen?! en dit makkelijk kan uitleggen?!
Bij voorbaat dank,
Olivier
Gegevens:
Windows XP beneden
Windows XP boven
Router: Linksys WRT54G
KPN experia box ST780 ( Speedtouch )
Internet van Het Net
Ik heb sinds kort een nieuw modem de KPN experia box ST780 ( Speedtouch )
Ik dacht hem net als mijn oude modem van kpn makkelijk aan te sluiten.
Dit lukte helaas niet, ik heb het modem draadgebonden met de computer beneden verbonden (beneden werkt hij).
Als ik de box aansluit op mijn Router (Linksys WRT54G) krijg ik via de adapters die ik boven heb geen internet. Op het modem branden alle nodige lampjes en op de router ook.
De adapter maakt wel verbinding met de router, maar niet met het internet.
Als ik Probleem oplossen klik krijg ik dit: Er kan geen verbinding met de externe host Primaire DNS server (IP) worden gemaakt. Externe host is gepingd maar geen antwoord gegeven.
Ik heb er hopeloos mee geklooit maar helaas, misschien werkt linksys niet met de Experia box ik weet het niet.
Is er iemand die mij kan helpen?! en dit makkelijk kan uitleggen?!
Bij voorbaat dank,
Olivier
Gegevens:
Windows XP beneden
Windows XP boven
Router: Linksys WRT54G
KPN experia box ST780 ( Speedtouch )
Internet van Het Net