Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat het je alleen om veiliggestelde bestanden van de gebruiker(s) in de backup:
Formatteer de C: schijf, installeer XP en zet de gewenste bestanden/mappen terug van de backup (oftewel: Niet de hele backup terugzetten).
Wil je alles terugzetten (vraag van mij is dan natuurlijk: Waarom wil je dan de C: schijf formatteren als je toch alles terug wilt zetten?)
Ik wil hem formatteren omdat ik er een andere versie van windows op wil zetten.. maar als die niet goed werk wil ik mijn oude weer terug
1. Installeer XP op een andere partitie dan C: (*)
2. Start Windows op
3. Zet de inhoud van het .BKF bestand terug op C:
(*) Je zou bijv. de C: partitie kunnen verwijderen tijdens het installeren van XP, en dan 2 nieuwe partities maken: C: en D:, en dan installeren op D:
D: mag dan een kleine partitie zijn, bijv. 10 GB
Oke, hoe maak ik dan partities in de setup? want ik heb windows al aardig wat keren opnieuw geinstalleerd, maar mij is nooit gevraagd of ik een nieuwe partitie aan wil maken..
Succes,
Tijs.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.