verwijderen windows7 beta

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennisfranky

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
heey,

Ik had de windows 7 beta op mijn pc gezet en mijn gewone OS laten staan dus ik had een dual boot, maar hoe krijg ik nu de bestanden van die beta van mijn pc die zijn allemaal geblokt of een hoop. Ik kan de mappen niet verwijderen en ik kan de partitie niet formatteren want daar staan dingen op die niet weg kunne.

IE7 is al een flinke tijd uit beta?

volgens mij gaat het om Windows Vienna (windows 7)
de versie NA vista :rolleyes:

maar ik ben bang dat je dan je eigen XP of Vista opnieuw moet installeren
dus het hele zooitje backuppen en formatteren .. kun je ook nergens een uninstaller vinden ? :confused:

volgens mij gaat het om Windows Vienna (windows 7)
de versie NA vista :rolleyes:

maar ik ben bang dat je dan je eigen XP of Vista opnieuw moet installeren
dus het hele zooitje backuppen en formatteren .. kun je ook nergens een uninstaller vinden ? :confused:

Dat lijkt me niet bij een dual boot!
En een Uninstaller bij een OS??

ik had bij vista toen ik nog XP had ook een uninstaller voor Vista Beta verwijderen :eek:

maar goed kan zijn dat het nu niet is dan zal die moeten backuppen en formatteren :(

Aah.. Daarom snapte ik het ook niet helemaal, je kunt een OS niet deïnstalleren.

Formatteren

Volgens mij gewoon formatteren.
My Computer --> Rechter muisknop schijf --> Format --> Start

Volgens mij gewoon formatteren.
My Computer --> Rechter muisknop schijf --> Format --> Start

@ar1990nold: In de eerste posting wordt duidelijk aangegeven dat niet alles weg mag, en dus formatteren niet in aanmerking komt.

@topic-starter: Kijk even hier hoe je mogelijk weer een enigszins werkbaar systeem kunt krijgen, waarbij je in ieder geval toegang zou kunnen krijgen tot gebruikersbestanden waar je waarde aan hecht. Lees even voor D: de schijf danwel mappen waar het in jouw geval over gaat.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan