Utorrent schiet niet op. port niet open?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SX-SuperFly

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Ik download met Utorrent. Ik zoek de torrents op met Bit Che en kies altijd de torrent met de meeste seeders.

Nu heb ik het probleem dat de torrents niet opschieten met downloaden, moet soms erg lang wachten en heb de indruk dat het veel sneller kan.

Nu kun je met Utorrent kijken of de juiste poort open staat. Ik heb een livebox van orange en hiermee heb ik poort 51661 open gezet. ('van poort 51661 tot poort 51661').

Als ik in Utorrent klik op 'test of poort juist wordt doorgestuurd' krijg ik de error dat de poort niet juist wordt doorgestuurd.

Wat doe ik verkeerd?

En ik moet in Utorrent dan instellen wat voor verbindingstype ik heb. Ik kan kiezen uit xx/64k tot xx/100Mbit. Hoe weet ik welke ik nodig heb?

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Heb je utorrent ook toestemming gegeven in je firewall?

Is het icoontje onderaan rood, geel of groen?

Als jij in utorrent op opties klikt en vervolgens naar "snelheidshulp" gaat, zie je daar een button waarmee je je snelheid kan testen.

Het icoontje is groen. De firewall laat Utorrent ook door. Volgens mij is het nu gefixt want ik heb zowel de TCP als de UCP aangemaakt zodat deze allebei worden geopend. Wat het precies is weet ik niet maar als ik nu in Utorrent ga testen of de poort open staat krijg ik de melding dat alles correct werkt.

Nog steeds gaat het niet erg snel, maarja in ieder geval wel verbeterd.

Dan ligt het verder niet aan het programma, maar aan je eigen vebinding en de verbinding van de seerders en leachers. daar is verder weinig aan te doen helaas.

oke bedankt
ik wil et ook wel proberen met nieuwsgroepen maar daar snap ik helemaal de ballen niet van

Zoek hier op de site eens naar nieuwsgroepen en dergelijke. Er is voldoende info over te vinden om je op weg te helpen. :thumb:

zelfde probleem

Heb je utorrent ook toestemming gegeven in je firewall?

Is het icoontje onderaan rood, geel of groen?

Als jij in utorrent op opties klikt en vervolgens naar "snelheidshulp" gaat, zie je daar een button waarmee je je snelheid kan testen.
ik heb het zelfde probleem eerst was het een geel 3hoekje nu is hij rood en zecht dat of m,n router(zit in m,n modem)of firewal het probleem is.en hij zecht geen poort open maar ik kan gewoon downloaden??wat moet ik doen

alles werkt oke nu

zit ff terug te kijken en utorrent is geforward dus das mooi alles is oke.:thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan