Lizeee
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 dec 2007
Hey,
Ik heb net COD2 gekocht en geinstalleerd op mijn pc.
Toen kwam ik erachter dat ie dus blijkbaar 'bekende problemen met vista' heeft.
Ik zag wel op internet heel veel mensen waarbij ie wel werkte.
Ik heb hem gepatched naar versie 1.3 ofzo (want dat zeiden ze) en ik probeer hem nu te draaien met compatibiliteitsmodus als XP Service Pack 2, maar als ik hem op probeer te starten krijg ik de volgende error (bij MP en SP mode)
"DirectX Error DirectX has encountered an unrecoverable error. Please check DirectX Help document for possible details." En dan kom ik dus bij een of andere FAQ.
Maar daar staat bijvoorbeeld iets over Hardware Acceleration, maar ik heb geen flauw idee waar ik dat moet vinden op vista?
En heeft iemand verder nog enig idee hoe ik COD2 aan de praat krijg?
Ik kan wel gewoon games zoals Sims 2+uitbreidingen enzo spelen.
Volgens mij heb ik een Intel (R) G33/G31 Express Chipset Family.
Ik heb net COD2 gekocht en geinstalleerd op mijn pc.
Toen kwam ik erachter dat ie dus blijkbaar 'bekende problemen met vista' heeft.
Ik zag wel op internet heel veel mensen waarbij ie wel werkte.
Ik heb hem gepatched naar versie 1.3 ofzo (want dat zeiden ze) en ik probeer hem nu te draaien met compatibiliteitsmodus als XP Service Pack 2, maar als ik hem op probeer te starten krijg ik de volgende error (bij MP en SP mode)
"DirectX Error DirectX has encountered an unrecoverable error. Please check DirectX Help document for possible details." En dan kom ik dus bij een of andere FAQ.
Maar daar staat bijvoorbeeld iets over Hardware Acceleration, maar ik heb geen flauw idee waar ik dat moet vinden op vista?
En heeft iemand verder nog enig idee hoe ik COD2 aan de praat krijg?
Ik kan wel gewoon games zoals Sims 2+uitbreidingen enzo spelen.
Volgens mij heb ik een Intel (R) G33/G31 Express Chipset Family.
Laatst bewerkt: