muziek op R4 kaartje zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

joey wessel

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2008
hallo mensen!

ik heb een r4 kaartje gekocht en heb er spelletje op gezet en dat werkt.
maar ik krijg er geen muziek op:shocked:

wie kan mij helpen? is er mischien een bestandje wat ik er niet opgezet heb of speelt hij geen MP3 af??

alvast bedankt;)

Joey

hallo mensen!

wie kan mij helpen? is er mischien een bestandje wat ik er niet opgezet heb of speelt hij geen MP3 af??

alvast bedankt;)

Joey

wat is pricies het probleem, krijg je de muziek niet op het schijfje of start de muziek niet op??

wat is pricies het probleem, krijg je de muziek niet op het schijfje of start de muziek niet op??

de muziek kan ik wel kopieeren naar her kaartje dat is geen probleem maar ik kan het niet afspelen op de een of andere manier.. moet ik niet een extra bestandje op de kaart zetten? en ik heb t ook al geprobeert om een ipod op mn ds te zetten, er kwam muziek uit maar ik zag geen ipod .. dus is hij niet te bedienen.

hallo mensen!

alvast bedankt;)

Joey

Je moet de Mp3's in een map op het kaartje zetten.
Dan moet je moonshell downloaden en kun je via de middelste toets in het R4 menu naar Moonshell gaan. Daar kun je de Mp3's afspelen.

Je moet de Mp3's in een map op het kaartje zetten.
Dan moet je moonshell downloaden en kun je via de middelste toets in het R4 menu naar Moonshell gaan. Daar kun je de Mp3's afspelen.

dankje dankje!:thumb: hij doet t :D en heb je toevallig ook verstand van Beup? ik heb t er wel op maat hij blijft inlogge.. als ik zoek naar draadloze netwerken (door de instelleingen bij mario kart) dan zegt ie:the access piont's security settings are not supported by the nintendo DS. for help, visit www.nintendowifi.com

enig idee? en bestaat het ook dat je gewoon kunt internetten?

tnx!

Je kunt internetten, ja, maar dan moet je wel op een zogenaamde 'hotspot' zijn, of thuis draadloos internet hebben.

Het programma om mee te internetten heet: DS Browser

En dat is hetzelfde wat je zei, gewoon hetzelfde verhaal, voor 'WIFI' heb je draadloos internet nodig of moet je op ee nzogeheten 'hotspot' zijn [lees mee informatie op www.nintendowifi.nl ]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan