Status
Niet open voor verdere reacties.

eddy416gr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 nov 2008
wanneer ik de training speel, kan ik elke aanval maar 1x doen? mijn chi is altijd vol maar die andere balk is direct vol en gaat niet meer leeg......

als ik online speel kan ik niet eens aanvallen?!?!

kan iemand mij aub helpen hoe dit komt en wat ik moet doen?

Jup,herinstallatie.
Er zijn veel bug´s op dit spel.
Of je connection is niet goed.

Ik Kan niet online spelen?

Ik heb een engelse versie gedownloaded want op de nederlandse kon ik ook niet online spelen.

Als ik klik op online spelen (ik ben ingelogd op mijn eigen account) en daarna op play dan komt er even later: unable to conect to master server try again?

en ik het het dan nog 5 keer achter elkaar geprobeerd maar er komt steeds het zelfde?
Ik heb hem op deze site gedownloaded: http://www.nick.com/avatarlegends/ (ik heb ook de nederlandse geprobeerd maar daar kon ik ook niet online spelen kan iemand me helpen?

Ik heb een engelse versie gedownloaded want op de nederlandse kon ik ook niet online spelen.

Als ik klik op online spelen (ik ben ingelogd op mijn eigen account) en daarna op play dan komt er even later: unable to conect to master server try again?

en ik het het dan nog 5 keer achter elkaar geprobeerd maar er komt steeds het zelfde?
Ik heb hem op deze site gedownloaded: http://www.nick.com/avatarlegends/ (ik heb ook de nederlandse geprobeerd maar daar kon ik ook niet online spelen kan iemand me helpen?

Ik heb net hetzelfde voor dat ik niet online kan spelen op de Nederlandse versie terwijl ik internet heb.
Lukt de Engelse versie bij u wel online?

Hmm,ik zou zeggen,als je goed of laag internetverbinding hebt en niet zeergoed,dan kan dit de rede zijn.
Of uitstekend,dat is eigenlijk ook niet goed genoeg.
Heb je zeer goed of een andere?
Probeer je internet dan gewoon op Zeer goed te krijgen.
Sorry,meer weet ik er niet van.

Ik speel avatar legends of the arena maar ik wil de goede versie waar ik aang katara toph en zuko kan kiezen kan iemand mij daar mee helpen dank u wel:confused:

Ja man bij mij doet hij dat ook,
Hij zegt als ik op inlog klik. Kan geen verbinding met de server maken wil je opnieuw proberen?

Dat is echt stom want ik kan nu niks ik ben lvl 45 ik heb 78 kracht:)
Kan iemand mij daarmee helpen?:thumb:

Heeeeeelp!!!!!

HEEELP Ik heb dat stomme spel al 300000000 keer ge herinstalleerd maar hij doet het nog niet... ik download hem op www.nickelodeon.nl of nick.com

Elke keer zegt hij het weer " Kan geen verbinding met de server maken" en ik heb wel een goede verbinding er tussen in niet te snel niet te traag, eerst dee dat spel het wel heel lang maar in een keer zegt hij dat en ik zit het nu al een week te proberen om een oplossing te bedenken want dat spelletje is zoo leuk, ik wil niet stoppen ik Heb 78 kracht
En ik hit 300 met Lucht. ( op het spel heet ik Robin hood )
Maar als iemand weet wat ik moet doen zeg het dan maar:
En zo tezien zijn er heel veel lui met dit probleem.
EEEN HERINSTALLATIE HELP NIET!! (ECHT NIET)!!!

:evil::evil: Alvast Bedankt:) AVatars

ik denk dat het iets met de surver te maaken heeft .

mesien een eens vraagen aan nickelodeon zelf ?????

2de avatar op 1 acc

hoe maak je 2 of meerdere peetjes op een acc????

ik heb geinstaleerd inloggen overslaan altijd en dan 1 ventje
er staat onder je avatar kies personage kan daar niets doen
en gij glitcht soms blijt soms hangen en loopt dtraag enzo
mijn maat heeft 2 ventjes op 1 acc en hij weet zelf nie hoe hij het heeft gedn
:(

ik kan wel inloggen

hallo ik kan wel op de surver maar ik kan niet inloggen omdat ik nog geen account heb,
waar kan ik een account maken

hoe maak je 2 of meerdere peetjes op een acc????

ik heb geinstaleerd inloggen overslaan altijd en dan 1 ventje
er staat onder je avatar kies personage kan daar niets doen
en gij glitcht soms blijt soms hangen en loopt dtraag enzo
mijn maat heeft 2 ventjes op 1 acc en hij weet zelf nie hoe hij het heeft gedn
:(

Peetjes?
Ik neem aan dat je poppetjes bedoelt?
Kan niet,je kan wel reset doen maar dan is er niets behalve je items en gold meer over.
Je kan ook skip login gebruiken of een nieuw account aanmaken.

account maken

hallo ik ben leon
en zou graag op avatar legens of the arena willen spelen maar ik kan geen account maken
'EEN NIEUW ACCOUNT AANMAKEN' !?
maar hoe doe je dat.
kan iemand mij raad geven
mvg leon

Laatst bewerkt:
Her-installatie, spelen als Katara,Toph,Zuko,Aang.

Jup,herinstallatie.
Er zijn veel bug´s op dit spel.
Of je connection is niet goed.

Her-installatie helpt niet, ik heb het wel vaker gedaan, en ik ben nou overgestapt naar www.nick.com/avatarlegends maar die doet het net zo slecht.
Hoe kan ik het veranderen dat het beeld niet blijft steken? (het blijft wel steken, maar als het weer over is, sta ik op een hele andere plek).

En dan heb ik nog een vraag in het algemeen; Hoe kun je spelen als Katara, Toph, Zuko, of Aang?

Groetjes Milan

codes

ik weet wa codes

voor katara: painted lady
voor toph: metal beding
voor aang: seventh chakra of hoe je chakra ook mag shrijven
en nog wa geld codes
western air temple :500 gold
dragon : 500 gold
dragon dance : 500 gold
june : 500 gold
er zijn nog meer maar dit is al een begin