Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FSP is een a-merk, net als Zalman. Tagan zit daar wel weer boven.Nee inderdaad SJJ.
Ik had sowieso al begrepen dat de standaardvoeding die Packard Bell erin propt heel slecht is, fabrikant is FSP group.
Vandaar dat ik ook gelijk maar even een Tagan heb besteld, dat staat bekend als een goed merk. Wou eigenlijk een Zalman, maar die was er niet in de goede afmetingen.
Bedankt voor jullie hulp!
Als ik zo google op het type voeding krijg ik niet zo gek veel positieve verhalen naar voren.
Maakt verder ook niet uit, vind 250watt sowieso al licht voor een desktop pc'tje, dus dat ie doorgebrand is kan ook liggen aan alle hardware erachter.
Ach goed, met die 600watt is er in ieder geval genoeg vermogen beschikbaar.
Marsmannetje, ik heb al eerder contact opgenomen met de fabrikant toen ik problemen had met mijn toenmalige pc, was ook Packard Bell trouwens.
Toen werd me doodleuk verteld dat ik geen upgrade kon krijgen, alleen hetzelfde product. Dan zou ik dus weer opgescheept zitten met een 250 watt voeding, en daar heb ik niet zoveel zin in. Dan krijgen we in februari weer hetzelfde gezeik.
Sowieso ga ik er nu zelf een videokaartje bijplaatsen, een nvidia 8500 GT met 512 mb. Dan is 250 watt sowieso niet meer voldoende![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.