beste race stuur en controller

Status
Niet open voor verdere reacties.
force feedback is vibratie als je tegen de vangrail hangt.

ok vet

als iemand nog een tip weet vertel het me maar en owja ik wil ook wel 2dehands kopen op marktplaats ofzo als het er maar goed uitziet ;)

Laatst bewerkt:
Iets goeds voor die prijs, kun je voor een stuurtje wel vergeten ben ik bang. Wat een controller betreft, heb je een Playstation 1 of 2? Zo ja kijk eens voor een verloop stukje naar USB. Ik gebruik al jaren op de pc een playstation controller, werkt prima. Zo'n verloop stukje is goed koper dan een controller, als je al een playstation controller hebt.

nee ik heb geen playstations :P
vanaf welke prijs kan ik een goed racestuurtje halen dan??? ik heb heel veel op internet gezocht maar kan nergens reviews vinden voorderest kan ik nergens de doorsnee vinden van de stuurtjes. het enige wat ik kan vinden is info op de site van de maker zelf (logitech, thrustmaster etc) maja die gaan natuurlijk reclame maken voor hun eigens stuur en niet zeggen nee die andere is beter. ze vergeten door die reclame de normale info te geven

groetjes yme Brugts

Ik kom ook zo even gauw geen reviews tegen. Zelf heb ik de Logitech G25, maar die ligt ver boven jou budget.

Ik kan er niet echt een oordeel over geven. Logitech is een beter bedrijf in mijn ogen.

ok bedankt voor uw hulp

alleen ik zit nu sterk te twijfelen tussen die laatste 2 want boven de 100 euro ga ik niet

die van 80 euro, bespaar je toch weer 20 euries.

zie geen rede waarom je een duurdere zou moeten nemen.

ik ben het met u eens ik denk dat ik die momo ga nemen.

bedankt voor jullie hulp!!

Die duurste die heeft wel een pedaal voor de koppeling, dat heeft die goedkopere niet.
Dus ik zou voor die duurdere gaan dan is het wat realisticher. Of als je zelf toch niet gaat schakelen maar altijd op de automaat rijd dan zou ik de goedkopere nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan