John561001
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 dec 2008
Hallo,
Ik heb Excel 2003 en Access 2003. Ik heb een tabel gemaakt in Excel en die kon ik voorheen gewoon importeren in Access, sinds kort lukt dit echter niet meer.
Wat is er veranderd?
1. De tabel is via Excel uitgebreid (records toegevoegd).
2. Windows XP (incl. SP3) en Office 2003 zijn opnieuw geïnstalleerd.
3. Access wil ook geen andere tabellen uit Excel importeren.
Ik denk niet dat het aan 1. ligt, want deze tabel is al veel vaker uitgebreid en dan lukte het importeren wel.
De juiste foutmelding is: "De wizard kan geen toegang krijgen tot informatie in bestand... Controleer of het bestand bestaat en de juiste indeling heeft."
Ik heb voor alle zekerheid Office opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft.
Wie heeft de oplossing?
Alvast bedankt.
Ik heb Excel 2003 en Access 2003. Ik heb een tabel gemaakt in Excel en die kon ik voorheen gewoon importeren in Access, sinds kort lukt dit echter niet meer.
Wat is er veranderd?
1. De tabel is via Excel uitgebreid (records toegevoegd).
2. Windows XP (incl. SP3) en Office 2003 zijn opnieuw geïnstalleerd.
3. Access wil ook geen andere tabellen uit Excel importeren.
Ik denk niet dat het aan 1. ligt, want deze tabel is al veel vaker uitgebreid en dan lukte het importeren wel.
De juiste foutmelding is: "De wizard kan geen toegang krijgen tot informatie in bestand... Controleer of het bestand bestaat en de juiste indeling heeft."
Ik heb voor alle zekerheid Office opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft.
Wie heeft de oplossing?
Alvast bedankt.