goedendag,
ik heb laatst gta IV gekocht, het beeld is opzich wel goed, alleen de schaduwen die flikkeren erg, dit is erg irritant. heb al verschillende instellingen geprobeerd (resolutie veranderd, details laag gezet en hoog, schaduwen laag en hoog enz.) maar niks lost het probleem op.
nu wou ik de nieuwste beta driver 180.84 van nvidia installeren. dat deed ie wel alleen als ik nvidia control center wil openen loopt m'n computer vast, en ook als ik naar de beeldscherm eigenschappen ga waar je de resolutie kan veranderen loopt ie ook vast, ctrl alt del werkt ook niet meer en ik moet m'n computer uitzetten.
dus toen heb ik die ouwe er maar weer opgezet, de 180.48.
dit heb ik in m'n computer zittten:
amd athlon 64 x2 6000+ 3.1 ghz cpu
2 gb ddr2 dchannel geheugen (kingston)
geforce 9800 gtx+ oc videokaart
asus m2n32-sli deluxe moederbord
coolermaster realpower 550 watt atx2.0 sli voeding
ik heb windows xp sp3 met alle updates tot nu toe en directx 9.0c.
ik heb ook cod world at war erop staan en die doet het perfect.
weet iemand hoe het kan dat die nieuwe driver van nvidia het niet goed doet, en of dat uberhaupt het probleem bij gta IV zou verhelpen?
groeten ruud
ik heb laatst gta IV gekocht, het beeld is opzich wel goed, alleen de schaduwen die flikkeren erg, dit is erg irritant. heb al verschillende instellingen geprobeerd (resolutie veranderd, details laag gezet en hoog, schaduwen laag en hoog enz.) maar niks lost het probleem op.
nu wou ik de nieuwste beta driver 180.84 van nvidia installeren. dat deed ie wel alleen als ik nvidia control center wil openen loopt m'n computer vast, en ook als ik naar de beeldscherm eigenschappen ga waar je de resolutie kan veranderen loopt ie ook vast, ctrl alt del werkt ook niet meer en ik moet m'n computer uitzetten.
dus toen heb ik die ouwe er maar weer opgezet, de 180.48.
dit heb ik in m'n computer zittten:
amd athlon 64 x2 6000+ 3.1 ghz cpu
2 gb ddr2 dchannel geheugen (kingston)
geforce 9800 gtx+ oc videokaart
asus m2n32-sli deluxe moederbord
coolermaster realpower 550 watt atx2.0 sli voeding
ik heb windows xp sp3 met alle updates tot nu toe en directx 9.0c.
ik heb ook cod world at war erop staan en die doet het perfect.
weet iemand hoe het kan dat die nieuwe driver van nvidia het niet goed doet, en of dat uberhaupt het probleem bij gta IV zou verhelpen?
groeten ruud