problemen met nieuwe onderdelen pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan is je voeding het probleem.
Maxpower is gewoon de maximale power die een voeding kan leveren.
En maximaal kan die normaal maar kort volhouden.

welke zou ik dan volgens jou moeten kopen wat echt een goede voeding is ?

ik heb ook mijn probleem op een andere site gezet en daar zeiden ze dat me videokaart wel is het probleem kan zijn. maar daar hebben ze ook nog niks over de voeding gevraagd dus dit kan wel het probleem zijn.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=389407

dus de merken onder 'goed' en 'heel goed'.
Laten we zeggen 400W heb je echt nodig met jouw syteem, maar gezien je E8400 acht ik het niet onmogelijk dat je straks een zwaardere videokaart gaat plaatsen.
Ik zou dan minimaal 500W aanraden.

Daar kan je mee uit de voeten tot een GTX260. Wil je ook nog zwaarder kunnen gaan, dan kan je nog iets zwaarder gaan. Maar boven de 600W heb jij niet nodig.
Maar mijn inschatting is dat jij wel met een 500W een tijd vooruit kan gaan.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=389407

dus de merken onder 'goed' en 'heel goed'.
Laten we zeggen 400W heb je echt nodig met jouw syteem, maar gezien je E8400 acht ik het niet onmogelijk dat je straks een zwaardere videokaart gaat plaatsen.
Ik zou dan minimaal 500W aanraden.

Daar kan je mee uit de voeten tot een GTX260. Wil je ook nog zwaarder kunnen gaan, dan kan je nog iets zwaarder gaan. Maar boven de 600W heb jij niet nodig.
Maar mijn inschatting is dat jij wel met een 500W een tijd vooruit kan gaan.

ok nou ik ga het proberen in ieder geval bedankt voor je beantwoording. maar ik ga eerst wel voor de voeding en dan later als ik weer wat geld heb ga ik wel voor een nieuwe videokaart.

maar kan deze voeding hem dan niet helemaal aan ofzo zegmaar dat ie niet het maximale uit m'n processor kan halen ?

maar kan deze voeding hem dan niet helemaal aan ofzo zegmaar dat ie niet het maximale uit m'n processor kan halen ?

Zo ongeveer. De voltages zullen gaan fluctueren. Doordat de voeding van een slecht merk is EN te zwaar belast wordt.
(zeg maar dan 12V bijv op momenten 9V kan worden)

Ik zeg niet dat je na een goede voeding opeens een super systeem hebt: je videokaart is immers niet de snelste. Maar je voeding is echt wel een groot probleem. Plus je loopt risico dat je je systeem verknalt: Als een noname-voeding kapot gaat, kan je met een beetje pech je hele computer bij het grof vuil zetten (bij een a-merk zijn er allerlei beveiligingen)

maar als me ik dus een nieuwe voeding koop dan is me probleem wel helemaal opgelost tenminste dat me processor dan in ieder geval goed werkt ?

en kan ik nu wel nog gewoon doorgaan met me pc gebruiken of moet ik nu echt wachten totdat ik me nieuwe voeding heb ?

maar als me ik dus een nieuwe voeding koop dan is me probleem wel helemaal opgelost tenminste dat me processor dan in ieder geval goed werkt ?

en kan ik nu wel nog gewoon doorgaan met me pc gebruiken of moet ik nu echt wachten totdat ik me nieuwe voeding heb ?

Je processor gaat dan in elk geval goed werken. En je kan straks een moderne videokaart kwijt. Daar had je sowieso een nieuwe voeding voor nodig.
Maar ik kan dus niet garanderen dat je spellen nu opeens beter gaan draaien.

Of je moet wachten tot je een nieuwe voeding hebt... Ehh, daarin ga ik je niet adviseren.
Ik ben van mening dat je sowieso een goede voeding moet hebben voor een computersysteem.
Anderzijds, als ik niets had gezegd dan had je wellicht nog maanden met de voeding doorgedraaid. De voeding hoeft niet kapot te gaan, het is meer zo dat een voeding kapot KAN gaan. Het is dus je eigen beslissing.

Je processor gaat dan in elk geval goed werken. En je kan straks een moderne videokaart kwijt. Daar had je sowieso een nieuwe voeding voor nodig.
Maar ik kan dus niet garanderen dat je spellen nu opeens beter gaan draaien.

Of je moet wachten tot je een nieuwe voeding hebt... Ehh, daarin ga ik je niet adviseren.
Ik ben van mening dat je sowieso een goede voeding moet hebben voor een computersysteem.
Anderzijds, als ik niets had gezegd dan had je wellicht nog maanden met de voeding doorgedraaid. De voeding hoeft niet kapot te gaan, het is meer zo dat een voeding kapot KAN gaan. Het is dus je eigen beslissing.

ja ik ga zeker wel een nieuwe voeding kopen want als je al ziet welke voedingen je kan kopen dan is mijne echt niks. maar in ieder geval bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan