gta san andreas

Status
Niet open voor verdere reacties.

xkillingspre

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2008
weeter iemand waaar ik gta san andreas voor pc kan downloaden en geen iso bestand fzo gewoon datik het heb gedownload dan instaleer en dan derict spelen , op google heb ik al gekeken voor torrents waar meestal is het iso

Helaas mogen we jou niet helpen met het zoeken van iets of je doorlinken naar site's met warez. Wel vraag ik mij af waarom je geen iso wilt downloaden? Die mount je met deamontools je installeert het en vervolgens ben je klaar.

Helaas mogen we jou niet helpen met het zoeken van iets of je doorlinken naar site's met warez. Wel vraag ik mij af waarom je geen iso wilt downloaden? Die mount je met deamontools je installeert het en vervolgens ben je klaar.

? AH IK d8 dat iso's eerst op cd moesten gezet worden maar ik heb geen dvd-cds meer dusja en ik ben met vuze nu een torrent aan het downloaden maar ik moet 9 dagen w8ten hoe kan ik dit laten vernsellen?

- Snellere torrent zoeken
- Je download client even portforwarden (mocht de poort niet open staan waar het door download)

-...

Hier even je modem / router aanklikken, dan eventjes de stappen volgen die genoemt worden. Dus ook even de client op een bepaalde poort zetten die je ook open zet met behulp van Portforwarding.

Hier even je modem / router aanklikken, dan eventjes de stappen volgen die genoemt worden. Dus ook even de client op een bepaalde poort zetten die je ook open zet met behulp van Portforwarding.

dankje maar gta staat er niet tussen zal ng even w8ten tot torrent klaar is alvast bedankt

Je moet de merk van je router / modem aanklikken. Dus van het kastje waar je internet kabel inzit (aan de andere kant natuurlijk). Als je die merk even aanklikt op de site die ik in mijn vorige bericht al aangaf dan kan je gaan portforwarden. Let wel dat als je er een router tussen hebt dat je em ook nog in je modem moet forwarden (toch?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan