Bestand versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Hallo

Hoe kan ik een bestand dat 677 MB groot is versturen naar iemand?
Mailen geen optie?
Iemand anders een idee

Past mooi op een CD schijfje van 0,10 of 0,20 eurocent. Hard plastic doosje pakken, pakpapiertje eromheen en 2 postzegels plakken.

Laatst bewerkt:
ik heb geen flauw idee waar je het over hebt

Misschien zou je eens op de link kunnen klikken?????
Daar staat helemaal uitgelegd hoe het programma werkt.

Doordat jij het programma open hebt staan, kan iemand anders inloggen in jouw pc. Wel te verstaan alleen de bestanden waarvoor je toestemming hebt gegeven.

Ook is het evt. met wachtwoord te beveiligen.

Laatst bewerkt:
re

Misschien heb je mijn vraag niet goed begrepen. Ik wil dat dat bestand op de computer van die gene komt.

Misschien heb je mijn vraag niet goed begrepen. Ik wil dat dat bestand op de computer van die gene komt.

Dat doet dit programma ook. De persoon voor wie het bestand bestemd is, logt in op jouw pc dmv zijn webbrowser. Hij klikt het bestand aan, en kies voor download.
Dan download hij het dus vanaf jouw harde schijf naar de zijne.

Waar heb jij het over??? Jip en Janneke taal, wat is dat nu weer voor onzin?

Oké, ik probeer het nog 1 keer:

Patrick zegt dat je een programma moet downloaden en installeren op je pc. Die andere persoon doet dat ook.
Vervolgens "zeggen" jullie allebei tegen dat programmaatje wáár je over en weer in de verkenner van elkaars computer mag kijken en vervolgens "plukt" die ander dat bestandje van jouw computer af. Hij "kopieert" het als het ware naar zijn eigen pc.

Als het nu nog niet duidelijk is, ga dan naar mijn allereerste bericht en doe het op die manier.

[edit] patrict was aan het posten terwijl ik typte [end edit]

Laatst bewerkt:
re

Dat doet dit programma ook. De persoon voor wie het bestand bestemd is, logt in op jouw pc dmv zijn webbrowser. Hij klikt het bestand aan, en kies voor download.
Dan download hij het dus vanaf jouw harde schijf naar de zijne.

Hoe lang duurd dat downloaden?

Oké, ik probeer het noig 1 keer:

Patrick zegt dat je een programma moet downloaden en installeren op je pc. Die andere persoon doet dat ook.

[edit] patrict was aan het posten terwijl ik typte [end edit]

Het ander persoon hoeft niets te installeren.
Die moet inloggen middels zijn webbrowser.
Je stelt het adres samen mbv je ip-adres.
Voorbeeld van mijn adres: http://mijn ip:8088

Laatst bewerkt:
Ja, oké, ik had een andere tool in gedachten, maar het wordt dus nóg gemakkelijker.

Zo snel als de uploadsnelheid aan de ene kant en downloadsnelheid aan de andere kant is, waarbij de upload de traagste is.

Je kan niet sneller downloaden vanaf een pc, dan dat de uploadsnelheid is van de bron pc.

Ikzelf vind Netviewer een erg handig programma. Gewoon te downloaden via download.com (wie kent die nou niet tegenwoordig).

Met netviewer kan je je scherm delen met anderen maar er is ook een optie voor het file-sharing of zo iets.
Ligt er aan hoe snel je internet is dan kan jij het heel gemakkelijk uploaden en vervolgens de andere gebruiker het downloaden.

Als je nog vragen hebt:
Stel ze :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan