Internet Explorer doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterjbruins000

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2008
Hallo,

Mijn internet explorer doet heel erg raar! (Zie foto)
De adresbalk en zo zijn weg.
Ik heb al 5 verchillende installaties gedownload.
Allemaal doen ze hetzelfde.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt

Bijlagen

• internet explorer verkeerd.JPG
    internet explorer verkeerd.JPG
    37,4 KB · Weergaven: 93
Begin maar eens met het veiligheidsprobleem op te lossen. Klik op het schildje naast de Windows tijd onderin en kijk wélk veiligheidsprobleem er is gevonden. Los dat eerst op.

(volgens mij heb je ook helemaal geen virusscanner op je pc, dat zie ik aan dat rode schil toch?)
Nee, dat hoeft niet, dat kan ook betekenen dat Defender niet is ingeschakeld (of niet up to date is)

ik heb geen internet op mijn computer, dus een virus programma hoef ik niet.

wat is ''Defender''????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Laatst bewerkt door een moderator:
Klik op het beveiligingscentrum in het configuratiescherm en ontdek wat "Defender" (+78 vraagtekens) betekent.................................

Verplaats je vraag alsjeblieft even. En lees verder voor antwoord op je vraag.

KNIP
Antwoord op je vraag: Zet je muis bij die ene lijn ergens onder de address bar, en laat hem daar staan totdat je een pijltje ziet en klik nu met je linker muisknop en verplaats je muis naar beneden. Werkt het nog steeds niet? Probeer dan een anderen browser, bijvoorbeeld Mozilla Firefox, alleen die heeft problemen van click here to download plugin ookal heb je de plugin al, Flock heeft die problemen ook, en Netscape geeft het door aan derden daar wordt je voor gewaarschuwd als je iets in een formulier verstuurd. Misschien Opera of Google Chrome alleen die heb ik gedownload en die wouden niet installeren toen ik ze probeerden te installeren, dus daarom weet ik niet of het daarbij is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan