NickJansen
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 mei 2007
hallo,
Ik heb een probleem ondervonden bij het opzetten van een N netwerk.
hierbij ben ik volledig overgegaan naar linksys.
omdat dit me wel een goed merk leek te zijn.
hup de router geinstalleerd werkt perfect.
hup direct daarna mijn PCI-Express kaart voor de laptop geinstalleerd, werkt nu ook perfect.
maar nu komt het.
heb een wmp300n (versie 2) gekocht. om die in mijn PC te stoppen.
maar helaas geinstalleerd volgends het boekje. maar hij vind hem wel maar kan hem niet installeren. code 39 geeft hij dan aan. deze code staat voor dat het stuurprogramma niet gevonden kan worden of beschadigd is. ik haal hem direct van de CD (die geen krassen bevatten) alles is orgineel. hoe is dit op te lossen?
linksys paar keer ge-emaild. kom niet verder mee aangezien hun telefonisch contact willen hebben. vind ik in eerste instantie niet erg. maar op de dag ben ik ook werken. en savonds zitten hun ook lekker thuis. dus is het niet handig om dat zo te doen.
als je dit herkent en een oplossing hebt. hoor ik graag van je.
alvast heel erg bedankt.
Ik heb een probleem ondervonden bij het opzetten van een N netwerk.
hierbij ben ik volledig overgegaan naar linksys.
omdat dit me wel een goed merk leek te zijn.
hup de router geinstalleerd werkt perfect.
hup direct daarna mijn PCI-Express kaart voor de laptop geinstalleerd, werkt nu ook perfect.
maar nu komt het.
heb een wmp300n (versie 2) gekocht. om die in mijn PC te stoppen.
maar helaas geinstalleerd volgends het boekje. maar hij vind hem wel maar kan hem niet installeren. code 39 geeft hij dan aan. deze code staat voor dat het stuurprogramma niet gevonden kan worden of beschadigd is. ik haal hem direct van de CD (die geen krassen bevatten) alles is orgineel. hoe is dit op te lossen?
linksys paar keer ge-emaild. kom niet verder mee aangezien hun telefonisch contact willen hebben. vind ik in eerste instantie niet erg. maar op de dag ben ik ook werken. en savonds zitten hun ook lekker thuis. dus is het niet handig om dat zo te doen.
als je dit herkent en een oplossing hebt. hoor ik graag van je.
alvast heel erg bedankt.