gta 4 politie computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijsnib

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2008
ik heb nu een Missions dat is via een foto iemand moet opzoeken maar het lukt me niet ik doe het volgende: druk E > search police records> search by photo
en dan komt er te staan> connecting to wireless device> wireless device connected> no photos found
wat moet ik doen

alvast bedankt!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat jouw missie is maar ik denk niet dat je zomaar foto's "bij de politie" weg kan halen.

Beetje meer info is wenselijk! Hoe heet de missie? Hoe heet de crimineel op de foto? Anders word het lastig zoeken...

Kijk anders ook even hier voor alle info over het spel: http://gta.wikia.com/wiki/Grand_Theft_Auto_IV

edit, denk dat ik het ondanks de weinge info toch heb gevonden. Foto uploaden in een politieauto...

Laatst bewerkt:
er staat in:
be of use. look out for this guy, alonzo. he's one of benavidez's goons. he'll tell you what you need to know if you're persuasive. ciao

waar kan ik dat zien hoe de Missions heet

Laatst bewerkt:
daar kan ik helaas geen antwoord op geven, heb het spel niet.

Maar wederom vergeet je antwoord te geven op de andere vragen die ik stel...

Sorry, ik heb over het hoofd gezien dat het over een spel gaat :o.

Ja, dat maakt nu niet meer uit... Heb je net een link naar de oplossing gegeven...

heb ik gelezen maar er staat niet in hoe je iemand moet opsporen met een politieauto met een foto

sorry, ik heb het verkeert begrepen ik dacht dat je met een politieauto moes opsporen:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan