Mario kart voor PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

freddieeddie

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2008
hallo

Ik heb mario kart 64 voor nintendo 64 op mijn computer met een emulator maar ik wil graag een nieuwe mario kart hebben!

waar kan ik die downloaden?

Help me!!!

alvast bedankt...

Hallo,

Welke nieuwe? Om gamecubegames te kunnen emuleren heb je een enorm snelle computer nodig. En de gamecube is de opvolger van de Nintendo 64...

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

hallo

Ik heb mario kart 64 voor nintendo 64 op mijn computer met een emulator maar ik wil graag een nieuwe mario kart hebben!

waar kan ik die downloaden?

Help me!!!

alvast bedankt...

Wat wil je nu eigenlijk precies? Een nieuwe mario kart, als in die voor de WII ofzo?

Dan nog kom je op het probleem dat wij jou daar geen link voor mogen geven, aangezien het downloaden van games illegaal is zolang je zelf niet in het bezit bent van het origineel.

Topic gesloten.

Uit de Helpmij voorwaarden;
* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
* Ook het vragen naar CD en DVD hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. het copyright.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan