DS stylus valt er snel uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

ferryy

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2008
hallo iedereen!

ik heb nu een NDS lite maar mijn stylus(pennetje) valt er heel snel uit,
als ik de ds op zijn zij houd valt hij er al uit :eek:

heeft iemand hier een oplossing voor zonder een nieuwe te gebruiken/kopen
(moet ik anders weer online gaan bestellen :confused:)

ferryh!

Als je de stylus er vaak uit haalt slijt de opslagplek, en wordt ie gladder van binnen, waardoor de stylus er los in komt te liggen en er dus zo uit valt.

Dit is helaas niet op te lossen.

Ik zag laatst bij iemand die een stukje plakband in het sleufje op de nintendo had geplakt. Daarmee zat ie weer behoorlijk stevig vast (totdat dat ook weer uitslijt....:p)

Je kunt het brugje van je stylus een beetje opduwen door er op de bijten. Ik raad het je niet aan, want het is maar een tijdelijke verhelping en je stylus wordt er niet mooier op.
Zelf heb ik mijn stylus in zijn geheel vervangen door een grote "Gashopon" (japans verassing ei) variant. Misschien moet je er zo eentje zoeken. http://www.warp9.nl/store/anime-manga/zelda-ds-pen-zandloper-geel-/prod_1305.html?ccSID285e73f64c04744fc5f33ff68f529742=0f98dda78b9142cd4de49177a34fdb83
Hier hebben ze ze op voorraad binnen het land ;)

je moet niet op je stokje bijten als je dat doet is het niet goed .Trouwens je hebt 2 stokjes erbij gekregen dan gebruik je toch die >

.... zonder een nieuwe te gebruiken/kopen....

wel even goed lezen :p
ik heb nu op het bruggetje van de stylus een plakbandje gedaan, en nu valt het pennetje er niet meer uit, heel mooi is het niet maarja...:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan