trucker10
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 3 dec 2008
Ik heb een werkmap met 5 tabbladen , op 2 tabbladen worden de gegevens gewijzigd ( ingevoerd ) en deze moeten ook gewijzigd opgeslagen worden , op de andere 3 tabbladen breng ik de gegevens via een matrix formule over , de tabbladen zijn beveiligd maar mijn collega krijgt het steeds voor elkaar om de beveiliging ( cel blokkering ) op te heffen en de overgebrachte gegevens op dat blad te wijzigen .
Nu is mijn vraag bestaat er een vba code om de opmaak van deze 3 tabbladen te behouden > het niet opslaan van deze 3 tabbladen in de werkmap .
Ik had al getracht om de 3 tabbladen als sjabloon in de werkmap te plaatsen , maar dan werkt mijn matrix formule niet meer .Iemand een hint of verwijzing naar een oplossing ?
Alvast bedankt ,
Daniël
Nu is mijn vraag bestaat er een vba code om de opmaak van deze 3 tabbladen te behouden > het niet opslaan van deze 3 tabbladen in de werkmap .
Ik had al getracht om de 3 tabbladen als sjabloon in de werkmap te plaatsen , maar dan werkt mijn matrix formule niet meer .Iemand een hint of verwijzing naar een oplossing ?
Alvast bedankt ,
Daniël
Laatst bewerkt: