firefox vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

slaapkamer

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2008
Hallo mede help mij mensen
heb een vraagje ineens merk ik op dat iedere keer als ik de cpu uit zet of in stand by zelfs firefox geen enkele instelling van mijn website's onthoud waarop ik moet inloggen

bijvoorbeeld op dit forum was anders zo dat de browser bij het surfen hierheen onthoud dat hij moet inloggen met inlognaam + wachtwoord , nu dus niet meer

Heb al gecontroleerd onder " extra , opties en beveiliging" wachtwoorden onthouden staat aangevinkt

raar?

heb ook chrome en daar is niets mis mee

Heeft iemand een idee?

alvast bedankt
groetjes
Slaapkamer

Soms werkt het om bij Extra >> Privé-gegevens opruimen alles behalve de cookies eens te verwijderen.

re

Soms werkt het om bij Extra >> Privé-gegevens opruimen alles behalve de cookies eens te verwijderen.

dank je wel
heb alles verwijderd behalve cookies maar ook behalve wachtwoorden , ben bang dat ik sommige niet meer weet !
het hielp trouwens niets

iemand?

thanx

Bij het tabblad Beveiliging onder Extra >> Opties... vind je ook een knop Uitzonderingen. Als je website daar staat zal Firefox het sowieso niet vragen.

Je kunt ook alle opgeslagen wachtwoorden bekijken, ze eventueel noteren of een schermafdrukje nemen en vervolgens Firefox opnieuw installeren. Dat lost het probleem zo op en is geen grote moeite (+/- 20 sec)

Bij het tabblad Beveiliging onder Extra >> Opties... vind je ook een knop Uitzonderingen. Als je website daar staat zal Firefox het sowieso niet vragen.

Je kunt ook alle opgeslagen wachtwoorden bekijken, ze eventueel noteren of een schermafdrukje nemen en vervolgens Firefox opnieuw installeren. Dat lost het probleem zo op en is geen grote moeite (+/- 20 sec)

Moet ik dan Firefox ook herinstalleren?of kan ik er " gewoon " over heen installeren?

thanx

Installeer er maar overheen, en als dat het niet doet, dan haal je hem er eerst af en kuis je de restjes op met CCleaner (maar dat laten we nog even weg).

weer niet

Installeer er maar overheen, en als dat het niet doet, dan haal je hem er eerst af en kuis je de restjes op met CCleaner (maar dat laten we nog even weg).

Sorry dat ik je steeds lastig val maar het werkt nog steeds niet
Heb via instellingen ook wachtwoorden opgeslagen verwijderd (inderdaad eerst print screen gemaakt!)

werkte weer niet
daarna firefox opnieuw gedownload en geïnstalleerd
hij onthoud nog steeds niet !
het is trouwens niet alleen zo als ik windows afsluit maar ook als ik alleen firefox afsluit en opnieuw open

snap er niets meer van

thanx
slaapkamer

"Altijd mijn privégegevens opruimen als ik Firefox afsluit." staat toch niet aangevinkt bij de opties?

tot een paar dagen geleden was dit alles ook niet zo
heb helemaal niets veranderd in de instellingen

okee heb net op de site gekeken maar dat is het ook niet
had al geupgrade naar laatste versie

toch bedankt dat je me geholpen hebt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan