Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus ik moet een engelstalige opstartdiskette hebben: www.bootdisk.com?
En welke / wat voor moet ik?
Zo makkelijk is het niet. Maak eerst een opstartdiskette aan of haal eentje van het internet. Dan start je de laptop van diskette op, en je stopt je CD speler in, en vervolgens probeer je van de CD iets te lezen.
Werkt dat, dan neem je je ander laptop en je zoekt op de site van Toshiba alle drivers voor je laptop en je brandt deze op een CD.
Indien er een BIOS update was installeer hem dan nu, voordat je Windows opnieuw opzet.
Ik installeer(de) Windows98 als volgt: opstarten van diskette, met fdisk partitie(s) verwijderen, computer opnieuw van diskette opstarten, en een partitie aanmaken. Deze noemde ik altijd "hardeschijf". Computer opnieuw van diskette opstarten en harde schijf formatteren: is deze kleiner dan 2GB formatteer je met FAT16 (ondersteuning voor grote schijfen NIET inschakelen),is deze groter dan formatteer je met FAT32 (ondersteuning wel inschakelen). Formatteren doe je niet snel...en je hebt tijd voor een rustige mok koffie.
Vervolgens de map CD-drive:\win98 naar de laptop naar C:\win98 kopieëren en koffie bijschenken. Dan opnieuw opstarten van diskette en naar C:\win98 gaan en daar de setup opstarten. Het is heel leerzaam.
Succes ermee,
....Lutz:thumb:
Maar, heel erg bedankt voor alle moeite, ik ga mijn best erop doen, wil je ook koffie?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.