dutch 100%

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sybrandi

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2008
Op 9 december kreeg ik een email uit Duitsland met als opgegeven in de kolom 'Onderwerp' : [dutch 83%] .
Vanaf dat moment is iedere binnengekomen email voorzien van de woorden in de kolom 'onderwerp': [dutch 100%] , en een hoogst enkele keer [english 82%] .
In het laatste geval betreft het dan ook een engelstalige email.

Hoe krijg ik deze voor mij overbodige vermelding van het scherm?

Onderzoek eens of jij (of je provider) misschien anti-spam software gebruiken? Het zou kunnen dat die software het onderwerp van de mail verandert na scannen, bijv. door de 'score' van de mail als het gaat om spam-vrij zijn het bericht toe te voegen.

Succes,

Tijs.

Onderzoek eens of jij (of je provider) misschien anti-spam software gebruiken? Het zou kunnen dat die software het onderwerp van de mail verandert na scannen, bijv. door de 'score' van de mail als het gaat om spam-vrij zijn het bericht toe te voegen.

Succes,

Tijs.

Ik heb Gdata, wat me twee maanden heeft gekost om het goed te kunnen installeren op mijn computer, omdat de cleaner van de vorige versie zijn werk niet goed deed.
Ik heb geen idee of Gdata het onderwerp van de mail verandert na het scannen. Vorig jaar deed het dat niet.

Kees.

[dutch 100%]-meldingen in de onderwerpregel hebben te maken met de instelllingen in G DATA.
Je kunt deze opheffen door in G DATA bij AntiSpam > More filters dubbel te klikken op Language filter en het vinkje voor 'Dutch' uit te schakelen. Schakel ook het vinkje bij [Languages not recognized] uit, want anders krijg je bij ieder Nederlandstalig mailtje de melding 'Unknown language 100%'.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan