Ik ben een tijdje aan het downloaden van nieuwsgroepen. Om een dvd met weinig kwaliteitsverlies op een 4.7 Gb dvd te zetten werd mij dvd rebuilder geadviseerd. De installatie mislukte echter een aantal keren. Ik kreeg tijdens de installatie diverse virusmeldingen van NOD32.
Sinds die tijd worden er verspreid over de harde schijf kleine RAR bestanden neergezet. Bestaande RAR archieven blijken niet meer compleet te zijn.
Quickpar geeft aan dat van alle rar bestanden een aantal blocks ontbreekt terwijl ze eerst compleet waren.
Ik heb Spyware doctor gekocht en gedraaid. Deze vond een aantal virussen die veelal met svchost.exe te maken hadden.
Ik ben bang dat ik geinfiltreerd ben en ben bang dat ik er nog niet van af ben.
Hoe kan ik dat controleren? Wat moet ik doen. Kan ik de RAR archieven herstellen?
Help aub.
Sinds die tijd worden er verspreid over de harde schijf kleine RAR bestanden neergezet. Bestaande RAR archieven blijken niet meer compleet te zijn.
Quickpar geeft aan dat van alle rar bestanden een aantal blocks ontbreekt terwijl ze eerst compleet waren.
Ik heb Spyware doctor gekocht en gedraaid. Deze vond een aantal virussen die veelal met svchost.exe te maken hadden.
Ik ben bang dat ik geinfiltreerd ben en ben bang dat ik er nog niet van af ben.
Hoe kan ik dat controleren? Wat moet ik doen. Kan ik de RAR archieven herstellen?
Help aub.