zoek een leuke shooter

Status
Niet open voor verdere reacties.
speel al soldier front maar als je popetje ongeveer de hoogste rang heeft word het saai.... en ik speel warrock atm ook leuk spel beter dan sf beetje rijden enzo dus heel leuk.. cod4 lijkt me wel leuk denk dat hem gaat kopen ow en ik heb net brothers in arms hell's highway gekocht zeer leuk wel moeilijk als die erg laggt op low standen.. mare ik ga nog untreal kopen net ondekt met brother in arms de multi heel leuk aanrader.. voor woll 2 schoter

Uhm?
Dat neem je toch niet letterlijk
Probeer anders FTD
Mare, das wel illigaal.
Maargoed
Call of duty 4 downloaden normaal is ook illigaal want je moet hem kopen.

Probeer FTD
en NZB

kan alleen als je bezit over nieuwsgroepen anders kan het helaas niet ;)

mmh ik download vaak games heb een stuk of 10 liggen enzo maar het duurt verdomt lang vaak soms wel een weekje en dan kom je er achter dat het de verkeerde versie is of dat die het helemaal niet doet:eek:

mmh ik download vaak games heb een stuk of 10 liggen enzo maar het duurt verdomt lang vaak soms wel een weekje en dan kom je er achter dat het de verkeerde versie is of dat die het helemaal niet doet:eek:

Daarom neem FTD kan gratis zijn als je al over nieuwsgroepen bezit
zoniet kan het 5 euro per maand kosten
maar dan kan je echt alles downloade
Games virus scanners. windows en al die zooi.
En doormiddel van ze te downloade heb je het bestand NZB nodig . Die pakt het zeg maar soort van uit en download het. FTD is zeg maar zoek progamma en downloadlink snap je xD?

ik heb er wel een

operation7
dat is een goeie shooter hij is online en je hebt een accountje nodig maar dat is het t waard.
dit vindt ik dan ook iets beter dan waar je in de winkel 20 euro voor betaalt
dit spel is gratis.
hier is de site www.netgame.com
ga daar heen en die site maakt wat spellen zoek dat opaeration7 op en downloaden account maken en klaar is kees je kan gamen.
zelf vindt ik dit wel een van de beste shooters die ik heb gespeelt:thumb:

En doormiddel van ze te downloade heb je het bestand NZB nodig . Die pakt het zeg maar soort van uit en download het. FTD is zeg maar zoek progamma en downloadlink snap je xD?

dit gebruik ik dus ook is vet handig snel en gemmakelijk

wat zijn nieuws groepen? ow ene noem al je games over de ps 2 ook! heb er sinds 3 uur er 1.. heel leuk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan