Internet is sloom?

Status
Niet open voor verdere reacties.

LarsL

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2008
Hallo allemaal, sinds drie dagen heb ik erg sloom tot geen (verbinding valt uit) internet.
Normaal download ik met 350 kbp/s en nu met hooguit 10 kbp/s.
We hebben voor de rest nog 2 computers in huis, mijn broertje had altijd al sloom 'internet' (eigenlijk gewoon een slome computer denk ik :p) en mijn vaders laptop was ook altijd normaal kwa internet mijn internet ook en dus ging alles helemaal goed kwa internet.
Tot we opeens zulk sloom internet en uitval kregen (sinds drie dagen), sinds vandaag doen mijn vaders internet (toen hij zijn laptop beneden had gezet vlakbij de router die in de meterkast zit) en het internet van mijn broertje het weer goed (maar hij zit net als ik helemaal op zolder), alleen mijn internet heeft nog steeds kuren. We hebben al KPN gebeld maar die zeggen dat alles goed loopt (we hebben KPN InternetPlusBellen 3 mbp/s en 1,5 mbp/s upload voor 35 eur per maand). Dus het moet denk ik toch ergens in huis zitten of in mijn pc zelf. Ik heb al van alles geprobeerd. Ik heb zelfs windows opnieuw geinstalleerd (moes toch een keer gebeuren) en met DoubleDriver wel nog even voor de nieuwe installatie alle drivers gekopieerd en later dus weer teruggezet. Echter werkt het internet nog steeds niet mee.
Weten jullie hier een oplossing voor?

Bij voorbaat dank,
Lars.

Nog wat extra info:

Router: KPN Experia Box (Thomson SpeedTouch router) (WEP beveiliging)
Ik: Thomson SpeedTouch TG123g netwerkkaart.
Broertje: Thomson SpeedTouch TG123g netwerkkaart.
Vader: Een laptop speedtouch kaart die we ooit bij het oude modem kregen, deze kan alleen WEP aan daarom staat onze router ook op WEP ingesteld. (ja het is onveilig).

al geprobeerd de experiabox een reset te geven.

1 minuutje de stroom erafhalen avn de experiabox, en daarna weer in stopcontact stoppen.

Hoi !

En als je met 3 PC's tegelijkertijd online bent, en er wordt ook nog gedownload, is je abbo wel erg aan de krappe kant !

Als bijv. je broer download blijft er voor jou en je vader weinig bandbreedte over.

Greetz,

Harry.

Hoi !

En als je met 3 PC's tegelijkertijd online bent, en er wordt ook nog gedownload, is je abbo wel erg aan de krappe kant !

Als bijv. je broer download blijft er voor jou en je vader weinig bandbreedte over.

Greetz,

Harry.

Dat dachten wij dus ook maar met die 2 andere pc's uit ging het hier nog steeds zo sloom, ik heb het modem gereset ik zal even kijken hoe het verder verloopt.

Dat dachten wij dus ook maar met die 2 andere pc's uit ging het hier nog steeds zo sloom, ik heb het modem gereset ik zal even kijken hoe het verder verloopt.
Sorry voor de dubbelpost, maar nu doet mijn internet het weer redelijk, ik kan bijv weer YouTube filmpjes e.d. bekijken, echter blijft de downloadsnelheid rond 108 kbp/s hangen ipv de normale 300 / 350 kbp/s.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan