Mijn Site : Rate !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is een standaard portal met een grappig thema maar bijzonder vind ik het niet

Daarom mogen jullie dus suggesties geven ;)

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
persoonlijk vind ik hem druk, ik weet niet zo snel waar ik moet kijken voor de goede informatie. Zo zien er trouwens meerdere sites uit en vind ik het ook vervelend. Nu kan ik er alleen wat van zeggen.. :cool::o

Voor de rest mooi thema, ik doe het je niet na.. ;)

ik vind het drie keer niks.
is in het engels...en daar heb ik een bloedje hekel aan hier op een Nederlands forum.
van mij krijgt het daarom een 1 voor de moeite.

ik vind het drie keer niks.
is in het engels...en daar heb ik een bloedje hekel aan hier op een Nederlands forum.
van mij krijgt het daarom een 1 voor de moeite.
Sorry dat mijn doelplubliek engelstalig is hoor :eek:

ik moest wel lachen toen ik deze zag:
By browsing this forum you are applying to these statements:
- You are NOT a Jagex member, or family of these and accept that RuneScape is a trademark of Jagex ltd.

Voor de rest, chaotisch. Ik weet niet direct wat het doel van de site is, door de vele kleine lettertjes.

:thumb:

Nou, wat je kan doen is beginnen met de text 'welkom op mijn site, dit is bla bla en er is vanalles te vinden zoals blah blah' in een normaal lettertype (12 ofzo). Dan weet iedereen gelijk waar de site over gaat en dat is wel zo prettig.

De disclaimer is ook een beetje raar, die kan best op een disclaimer pagina? Dan link je in je intro-text er gewoon naartoe met 'lees voor het gebruik van de site de disclaimer even' ofzo. Als je het tenminste een big deal vind, want echt niet iedereen gaat zich eraan houden.

Laatst bewerkt:
De disclaimer is ook een beetje raar, die kan best op een disclaimer pagina? Dan link je in je intro-text er gewoon naartoe met 'lees voor het gebruik van de site de disclaimer even' ofzo. Als je het tenminste een big deal vind, want echt niet iedereen gaat zich eraan houden.
bedankt, heb ik gedaan. Was een goed idee :)
En font staat al op 12 trouwens.
Thnx.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan