Driver (voor WLAN,vista) branden op xp pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een .exe kun je ook niet uitpakken, gewoon dubbelklikken en uitvoeren

Nee!!! Winrar is om uit te pakken en je moet helemaal niets uitpakken als het een .exe file is!
Gewoon dubbelklikken op de .exe file alleen maar!

Een .exe kun je ook niet uitpakken, gewoon dubbelklikken en uitvoeren

o ik klikte op 1 bestand, toen vroeg hij moet allemaal samen uitgepakt worden, heb ik gedaan daarna las ik bij readme dat ik de exe moest uitpakke maa als ik da DOE dan vraag die met welk progamma

Wat krijg je voor melding wanneer je gewoon dubbelklikt op die .exe??

nou heb alles gedaan. nu geeft die aan dat die niks heeft veranderd wan dat stuurprogamma wat ik had was niet slechter dat dees, maar toch pakt hij mijn stuurprogamma niet zooo nu weet ik nog niks

je kon bij de toshiba site in dat menu kieze welk type ena enz heb ik wlan driver gekozen?

Er staan op die Toshiba site 3 verschillende. Welke heb je genomen?
En hoe heet de wireless lan in apparaatbeheer?

Heb hem ook even gedownload en uitgepakt.

Heb je de IMDGInst.exe uitgevoerd??

Heb hem ook even gedownload en uitgepakt.

Heb je de IMDGInst.exe uitgevoerd??

nou hij start m automatisch op met Windows Media Player en kan niet OPENEN MET. Hij opent m gelijk pff ,maa de com zelf gaf aan dat nadat het instaleren van deze driver dat die hemniet instaleer omdat welke erop stond niet slechter was?

Maar het is zo eenvoudig:

- copieer het mapje met de uitgepakte drivers van je MP3 speler naar je harde schijf op de Toshiba laptop
- open daar het mapje
- dubbelklik op IMDGInst.exe en klaar...

Maar het is zo eenvoudig:

- copieer het mapje met de uitgepakte drivers van je MP3 speler naar je harde schijf op de Toshiba laptop
- open daar het mapje
- dubbelklik op IMDGInst.exe en klaar...

Ja maaja zag alleen 1 naam met exe erachter en dan nog een afkorting die klikte ik aan en toen vroeg die met welk progamma te openen, ik ga t nog is wissen helemaal en overnieuw?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan