Driver (voor WLAN,vista) branden op xp pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar het is zo eenvoudig:

- copieer het mapje met de uitgepakte drivers van je MP3 speler naar je harde schijf op de Toshiba laptop
- open daar het mapje
- dubbelklik op IMDGInst.exe en klaar...

Doe nou gewoon bovenstaande.....

Ja maaja zag alleen 1 naam met exe erachter en dan nog een afkorting die klikte ik aan en toen vroeg die met welk progamma te openen, ik ga t nog is wissen helemaal en overnieuw?

nee hij blijft m openen met wmp, !@#$%^normaal kan je tog gwn openen met kiezen,.

We gaan iets anders proberen.
Heb je geen netwerk kabeltje in huis?

whoow en dat is? I net kabel heb ik data kabel heb ik? maar wat netwerk kabel is moet je me even uitleggen

We blijven het gewoon proberen!

1) zijn al je pc's en laptops daar draadloos verbonden met internet?
2) heb je een aparte modem en router of 1 gecombineerde modem/router?

Sluit dan je laptop met die kabel aan op je modem/router. Dan heb je op de laptop wel internet.
Dan daarmee de driver bij Toshiba ophalen en installeren

Sluit dan je laptop met die kabel aan op je modem/router. Dan heb je op de laptop wel internet.
Dan daarmee de driver bij Toshiba ophalen en installeren

krijg nou wat jaaa ok maar heb nog beperkte verbindings mogelijkheden ,maar hij doet iets elk geval

Laten we even terug gaan naar het begin....

Je hebt Vista opnieuw geinstalleerd....
Heb je toen wel eerst ook alle andere benodigde drivers geinstalleerd?
En stond Vista origineel op de Toshiba toen je deze kocht?
Zo ja, dan heb je er ook een cd met drivers bij gekregen waarschijnlijk!

Laten we even terug gaan naar het begin....

Je hebt Vista opnieuw geinstalleerd....
Heb je toen wel eerst ook alle andere benodigde drivers geinstalleerd?
En stond Vista origineel op de Toshiba toen je deze kocht?
Zo ja, dan heb je er ook een cd met drivers bij gekregen waarschijnlijk!

ja maar voor ik vista opnieuw instaleerde heb ik niks van drivers geinstaleerd , en nee bijhorende cd enz heb ik niet, heb m via via gekocht, anyway windows deed erg raar laatste tijd werkte nietmeer enz enz dus ik d8 laat ik windows nieuw erop zetten , maa goed nu is windows goed heb ik weer dit probleem, want hij gee nu weer een probleem aan met ip enz enz

Daar ligt ook de oorxaak van alles.

Na nieuwe installatie van Windows moet je ALLE drivers van de laptop downloaden en installeren, niet alleen de Wlan driver....

ja maar voor ik vista opnieuw instaleerde heb ik niks van drivers geinstaleerd , en nee bijhorende cd enz heb ik niet, heb m via via gekocht, anyway windows deed erg raar laatste tijd werkte nietmeer enz enz dus ik d8 laat ik windows nieuw erop zetten , maa goed nu is windows goed heb ik weer dit probleem, want hij gee nu weer een probleem aan met ip enz enz

want zegmaar voor ik vista opnieuw instaleerde had ik dit probleem absoluut niet,. Werden gwn netwerken getoond

Daar ligt ook de oorxaak van alles.

Na nieuwe installatie van Windows moet je ALLE drivers van de laptop downloaden en installeren, niet alleen de Wlan driver....

ja hoor , maarrre waar staat dan aangeven welke wel enz en welke niet , want bij apparaat beheer staat alleen bij netwerkadapter en vgagrafische nogwat zo n uitroepteken?

Die "vga-dinges" moet ook, is je beeldscherm-adapter.

Maar als eerste moeten de zgn. chipset-drivers gedaan worden, anders gaan de andere drivers niet (goed) werken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan